Код Лиоко Уики
Advertisement
Нова поръчка
Lyoko27
Дата на излъчване (Франция) 31 август 2005 г.
Дата на излъчване (САЩ) 19 септември 2005 г.
Оригинално име Nouvelle donne
Английско заглавие New Order
Сезон 2
Епизод в сезона 1
Епизод в сериала 27
Списък с епизоди
предишен
Фалстарт
следващ
Неизвестна територия

Нова поръчка е първият епизод от втория сезон и двадесет и седмият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Улрих, Од, Юми и Аелита са в Лиоко, возейки се използвайки превозни средства, които е направил Жереми. Од и Улрих се състезават въпреки предупрежденията на Жереми. Од използва вертикална скала като рампа и се сблъсква с друга скала. Докато Улрих за това го дразни, ново, непознато чудовище го регистрира холомапата, но не може нито да го идентифицира. Всичко, което знаят за него е, че има повече жизнени точки от останалите (около 125), че е много тежко за битка и че логото на Ксана е малко по-малко. Нашите приятели се девиртуализират за кратко време. Докато се опитват да се борят, Аелита се връща назад на Земята използвайки програмата за материализацията на Аелита в кула.

Когато всички се върнаха, Жереми обяснява, че Ксана неотдавна е създал ново чудовище, сигурно ставайки по-силен. Сега трябва да очакват всичко и всичко. Жереми им казва, че е развил и суперскенера — новата програма за сканиране, която е много по-ефикасна от старата, а която ще им позволи веднага да открият активирани кули. Отборът тогава съобщава на Аелита, че не трябва повече да остава в Лиоко.

Аелита стига в стаята си за времето на закуската. След това, в горицата заминават тя и нейният клас (в който са Од, Жереми и Улрих) да фотографират и скицират дървета и цветя за часа по биология. Трябва да се сдвоят, така че Жереми отива с нея, Улрих с Од и Юми с нов ученик: Уилям Дънбар. Улрих е убеден, че съществува нещо между Уилям и Юми. Междувременно, Жереми схваща, че е оставил лаптопа си в училището и казва на Аелита, че ще отиде в стаята за кратко по него и на нея да остане, където е.

Но, Аелита има видения и вярва, че може да види огромен вълк. Става уплашена и тича. Тогава стига при напусната къща: Ермитажът. Междувременно, Жереми стига в училището и когато грабне лаптопа си, схваща, че Ксана е активирал кула в ледения сектор. Заминава във фабриката и звъни на приятелите с телефона, за да се присъединят към него. Но първо, те трябва да намерят Аелита в гората. Трите приятеля се намират в гората, където отчаяно търсят Аелитa. Младото момиче влезе в къщата и имаше видения на човек, който там, облечен в лабораторен мантел, свираше на пиано. Жереми е обезпокоен, когато Од му каже да не могат да я намерят. Но, той го уверява, че могат, казвайки, че Киви е следвал мирис до напусната къща и че ще проверят.

За жалост, Ксана поема контрола над къщата и заключва вратата, така да не могат да побегнат. Също хвърля всички видове на предмети върху тях, от мебели до прибори за ядене. Аелита лежи на пода в мазето. Тя им казва, че това е капан, но е твърде късно. Вратата се затваря. Само Од успява да побегне с Аелита; Юми и Улрих са заклещени вътре, докато Ксана започва да загрява стаята с монструозна бързина. Аелита има още едно видение и намира проход към канализационните тунели. Срещат Жереми във фабриката и виртуализирани са. Те се борят срещу две тарантули (новите чудовища, както ги е нарече Од) и успяват да ги победят след поставянето на капан използвайки превозни средства. Междувременно, Улрих и Юми свалиха тениските си, за да се разхладят и говорят за Уилям. Юми казва, че той ѝ е само приятел, преди да пада в несвяст. Кулата е деактивирана и задействано е връщане в миналото, баш преди да са могли да умрат от хипертермия.

Од разделя Улрих от Юми и Уилям, така те да могат всъщност да свършат някоя работа. Аелита разкрива на групата за това как тя познава къщата, сякаш в тая къща е живяла. Жереми ѝ дава розов мобилен телефон, за да могат да останат в контакт.

Любопитни факти[]

  • Първи появявания на Уилям и Франц Хопър (във видение).
  • Първи появявания на оверборда, оверуинга и овербайка.
  • В този епизод, Аелита се представи като Аелита Стоунс, братовчедка на Од от Канада, въпреки че Од каза, че Аелита е от Холандия два епизода по-рано, когато я вписваха. Това е вероятно, защото Канада е бивш френски имот, така че там живее доста французи (франкоканадци), та за да настане връзка между Канада и Франция, където се случва сериалът.
  • За първи пут са споменати Събсоникси (Събдиджиталс).

Галерия[]

Advertisement