Код Лиоко Уики
Advertisement
Никой по-специално
Lyoko62
Дата на излъчване (Франция) 3 ноември 2006 г.
Дата на излъчване (САЩ) 18 октомври 2006 г.
Оригинално име Désincarnation
Английско заглавие Nobody in Particular
Сезон 3
Епизод в сезона 10
Епизод в сериала 62
Списък с епизоди
предишен
Саботаж
следващ
Троен проблем

Никой по-специално е десетият епизод от третия сезон и шестдесет и вторият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

В час при госпожа Херц, професорката подава тестовете и порицава Улрих заради липсата на усилия, предупреждавайки го на възможността на настаняване в друга класна стая за лоши ученици след академичния преглед, който се провежда на следващия ден. На обяд, Жереми съобщава на другите, че е намерил начин да ги виртуализира директно в сектор 5 без употребата на транспортьора. Съмнява обаче, че процедурата може да бъде опасна и търси доброволец, който да тества програмата. Улрих, Аелита, Од и Юми взимат един фасул за всеки, а Улрих е избран да бъде опитният заек, тъй като има най-малкия фасул.

Тая вечер, Воините на Лиоко се срещат във фабриката, а Од, Аелита и Юми су изпратени в сектор 5 чрез транспортьора. Улрих после се виртуализира с помощта на новата програма на Жереми, но вместо да стигне директно в сектор 5, напълно изчезва. След като ръчно девиртуализира останалите три Воини, Жереми не успява да найде изгубения си приятел където и да е в Лиоко, а всички, особено Юми, стават обезпокоени. По-късно тая нощ, Улрих е некако върнат на Земята в скенер и бързо схвана, че е невидим, нечуваем и неосезаем; като дух, или по-точно, спектър.

На следващата сутрин, Од, Аелита и Жереми разговарят за изчезването на Улрих в стаята на Жереми. Улрих идва и открива, че може да притежава Киви, за да комуницира с тях. Жереми заключва, че неживото тяло на Улрих е някъде в Лиоко, и че е сигурен, че може да поправи Улрих до следобед. Улрих напуска тялото на Киви и вместо него притежава Джим, планирайки да се противопостави на госпожа Херц по време на академичния преглед и да предотврати да бъде сместен в особена класна стая.

Улрих прекарва сутринта като Джим, а учениците го малтретират и го обезпокояват. Тогава отива на академичния преглед с Од (който е бил представител на тяхната класна стая от събитията на епизода „Лиоко минус едно“ и затова е необходимо да присъства), където се бори с госпожа Херц. Междувременно, Жереми намира тялото на Улрих в сектор 5, но потвърди, че се движи самостоятелно. Звъни на Юми, която стига във фабриката и е изпратена в Лиоко с Аелита, за да проучат.

Юми и Аелита започват да се разхождат през сектор 5, където минават през голяма стая, съдържаща капани. След като Юми докосне механизъма на ключа, двете девойки откриват, че Ксана е притежавал аватара на Улрих, та го следват, но той пресича стена и изчезва. Жереми схваща, че тялото на Улрих отива в средищната зона, но не може да отвори подобен пасаж за тях, така че те трябва да идат по по-дългия път, за да дойдат до средищната зона и да защитят сърцето на Лиоко.

Междувременно, Улрих, още в тялото на Джим, брутално се брани от другите преподаватели, които искат да го сместят в особена класна стая. Улрих успява да убеди всеки преподавател освен госпожа Херц, която е изгубила вяра в Улрих и смята, че той е прекалено ленив. Отчаян, Улрих обещава, че ще я учи да танцува — нещо, което предходно е затърсила от Джим, ако му даде още една шанс, а тя нерадо се съгласява. Улрих и Од после се изясняват от академичния преглед и отиват във фабриката.

В средищната зона, аватарът на Улрих атакува сърцето на Лиоко с новите си сили, които Ксана му е одобрил, докато Юми и Аелита се борят срещу няколко манти. Докато са заети с борбата, Улрих успява да унищожи един от двата слоя на сърцето, а Аелита е девиртуализирана. Междувременно, Улрих и Од идват във фабриката. Од е виртуализиран в Лиоко, за да помогне на Юми, докато Улрих трябва да напусне тялото на Джим, с което преподавателят по гимнастика губи съзнание, и да чака в скенер.

Юми успява да победи почти всичките манти, но последната манта я девиртуализира. Од стига в средищната зона за кратко време, поразява последната манта и се изправя срещу аватара на Улрих. След кратка битка, Од девиртуализира аватара на Улрих, спасявайки сърцето на Лиоко и позволявайки на Жереми да спои недокосваемата форма на Улрих с неговото тяло, връщайки го към нормалното. На следващия ден Улрих третира Джим с ново уважаване. По-късно, когато Джим се срещне с госпожа Херц за часовете по танци, Джим твърди, че не си спомня, а госпожа Херц става фрустрирана и разочарована и удря го като сигнал на тази фрустрация и на това разочарование.

Любопитни факти[]

  • Насловната картичка за този епизод съдържа холомапата със само планинския сектор и сектор 5, единствените сектори, които остават; горският сектор, пустинният сектор и леденият сектор са унищожени в епизодите „Лиоко минус едно“, „Претендентът“ и „Саботаж“, респективно.
  • Това е единственият епизод, в който енергийният лъч се насочва през катаните на Улрих, който е мощ, която Ксана временно му е дал.
  • Стаята в сектор 5, през която Аелита и Юми пътуваха в този епизод преди да са деактивирали механизъма на ключа за пръв път е открита в епизода „Липсващата връзка“.
  • Този епизод означава третия и крайния път, в който някоя друга общност, освен Ксана, притежава някого; първият път бе Жереми Белпуа с Жеремификацията в епизода „Във върховна форма“, а вторият път бе Франц Хопър в епизода „Контакт“.
  • Може би Ксана е използвал медузата, за да притежава тялото на Улрих.
  • Улрих не можеше да говори чрез Киви, животните не говорят, Киви само лае.
  • Ако в нощта, в която Улрих изчезна, когато неговият дух отново се появи и всичките напуснаха фабриката (предполагайки, че фабричният асансьор вече не е на по-ниското ниво), а Улрих, който не можеше да докосне контрола, не можа да го нарече, как обяснява, че асансьорът го е чакал в стаята със скенерите? Дори и ако би могъл да влезе на асансьора, как би могъл да иде до изхода на фабриката?

Галерия[]

Advertisement