Код Лиоко Уики
Advertisement
Нападение на рояци
Lyoko12
Дата на излъчване (Франция) 19 ноември 2003 г.
Дата на излъчване (САЩ) 4 май 2004 г.
Оригинално име Attaque en piqué
Английско заглавие Swarming Attack
Сезон 1
Епизод в сезона 12
Епизод в сериала 12
Списък с епизоди
предишен
Напастта от плъхове
следващ
Точно навреме

Нападение на рояци е дванадесетият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

В сградата на природни науки в Академията Кадик, Ксана поема контрола над оса и я използва, за да зарази всичките останали оси от гнездото на оси, откъдето е потекла, предходно активирайки кула в горския сектор.

Улрих чете в стаята си, когато писмо се плъзна изпод вратата: любовно писмо на Юми, което го обърква. Замислен, заминава в парка, за да размисли за писмото, но осата е убола Киви и тези двамата трябва да бягат от парка.

Улрих предупреждава директора за дебнещите там агресивни насекоми. Мишел Руие отива да ги изтреби и подготвя оборудването в бараката за инструменти. Тези оси обаче димът ни най-малко не ги ограничава и тръгват да преследват Майкъл, преди отново да нападнат нашите приятели, които се скриват в сградите. Жереми е убеден, че осите са маслото на Ксана.

Скенерът регистрира активирана кула и Од и Жереми решават да отидат в фабриката, за да проверят. Предупреждават Юми чрез СМС-а. Когато се опита да предупреди Улрих, той споменава писмото и казва на Юми, че чувствата ѝ към нему са реципрочни, но шокът е интензивен, когато Юми отговори, че никога не е ни написала писмото; ругаейки смях Сиси обяснява всичко, тъй като тя е фалшифицирала писмото и така го е изпратила на Улрих.

Канализационните тунели ги блокират осите. Од и Жереми менят путането и намират Юми и Улрих. В тоя момент, осите започват главната си офанзива и небето над Кадик е нападнато. Ученици и пожарникари са немощни, скривайки се в трапезарията. Героите стигат във фабриката, Жереми е откарал осите благодарение на ултразвукова машина.

В Лиоко, Аелита е близо до кулата, и също я преследват оси, но виртуални (стършели). Воините на Лиоко са виртуализирани и се изправят срещу нови напасти. По време на началото на битката те са в неповолно положение, тъй като Улрих дори и не се труди да извлече виртуалния си меч, и за в бъдеще е под влиянието на унижението, което причини Сиси.

След поддръжка от Юми, Улрих решава да даде отговор: той унищожава два стършела с един ход и нарежда на останалите да идат до кулата. Когато Юми се девиртуализира, той се втурва и унищожава стършела, отговорен за това!

Аелита стига до кулата без никакви проблеми, докато на Земята осите проникват в трапезарията. Аелита в кулата въвежда кода „Лиоко“, спирайки насекомите, които летят като стреличка за дартс и спасявайки доста хора. Стартиран е скок във времето.

Назад във времето, Улрих се подготвя за момента, когато Сиси ще внесе писмото изпод вратата и я отваря, а Сиси бяга, поруменявайки от лудост.

Любопитни факти[]

Галерия[]

Advertisement