Код Лиоко Уики
Advertisement
Момичето на мечтите ми
Lyoko10
Дата на излъчване (Франция) 5 ноември 2003 г.
Дата на излъчване (САЩ) 30 април 2004 г.
Оригинално име Créature de rêve
Английско заглавие The Girl of the Dreams
Сезон 1
Епизод в сезона 10
Епизод в сериала 10
Списък с епизоди
предишен
Сателит
следващ
Напастта от плъхове

Момичето на мечтите ми е десетият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Жереми е в спалнята си, опитвайки се да пусне програмата за материализацията на Аелита. Както и по-рано, опитът не успя. Жереми ѝ казва, че е безполезен и Аелита казва, че не иска приятелят ѝ да се смята безполезен. Од влиза и му напомня, че трябва да иде на час, а Жереми казва, че ще опита още едно нещо на компютъра си. В планинския сектор, Аелита чува пукане. Поглежда зад себе си и вижда пазителя…

Междувременно, Улрих и Юми носят предмет, прекрит с платно. Улрих казва, че този обект тежи тон, но Юми казва, че е в семейството ѝ от векове. Двамата го преместват в класната стая, докато Мили и Тамия тайно ги следват. Юми поставя обекта в шкаф, добавяйки, че ще го разкрие в края на доклада си. Когато си тръгнат, Мили и Тамия се промъкват, надявайки се на история за своите новини. Те започват снимането на доклада, в който Мили извлече воала на обекта. Изпод воала, двете девойке виждат самурайски оклоп. На Тамия ѝ изпада камерата, казвайки, че оклопът я плаши. Баш тогава, звъни звънецът и те са принудени да си тръгнат без историята си. След като излязат от стаята, спектър излиза от щепселната кутия и влиза в оклопа.

На час при госпожа Херц, Жереми казва на Од и Улрих, че е прекарал нощта на програмата за материализацията на Аелита. Господин Делмас влиза в класната стая и запознава ги с нова ученичка, Талия. Тази девойка изглежда баш като Аелита, само с по-тъмна коса. На пауза, Жереми гледа Талия, която чете на пейка. Юми казва, че Талия би трябвало да ги препознае ако наистина е Аелита, но Жереми казва, че е изгубила паметта си по време на материализацията. Од казва на Жереми, че трябва да разговарят с нея, за да знаят истината. Улрих и Од започват разговор с нея, когато Од казва, „Здравей, Аели… Имам предвид, Талия. Приятелите ми и аз мислим, че изглеждаш познато и че по-рано сме те виждали“. Талия го нарича „лош опит на флиртуване“ и се връща към четенето. Од я пита да ли „виртуални светове“, „раци“ или „мегатанкове“ значат нещо за нея. Очевидно мислейки, че момчетата са луди, тя си тръгва. Жереми я пита да ли има семейство и откъде е тя, но тя му казва, че не иска да разговаря с тях и си тръгва. Жереми казва, че ако тази девойка наистина е Аелита, то тя не би била в Лиоко. Звънецът звъни и всички отиват на час. Юми иска от другите да ѝ пожелаят късмет в презентацията ѝ.

На час при госпожа Майър, Жереми иска да съзнае да ли Аелита все още е в Лиоко. Той повдига ръката и пита госпожа Майър да ли може да иде в лазарета, и получава нейното одобрение. Веднага след това, Од вдига ръката, тъй като ще съпроводи Жереми до лазарета. В спалнята си, Жереми установява връзка с Лиоко, но не може да стъпи в контакт с Аелита. Той започва да размишлява, че последните му изчисления бяха точни и че Талия е Аелита. Междувременно, на часа на Юми, Юми завършва презентацията си за японската култура. За край, тя планира да покаже наследството на семейството си, самурайския оклоп, тъй като това е живият симбол на Япония. Тя обаче отваря шкафа и не вижда нищо. Забеляза изпържен контакт близо до шкафа и схваща, че това е Ксана. В сградата със стаи, Джим намира самурайския оклоп как ходи, но си мисли, че някой е вътре в него. Оклопът се обръща, разкривайки му, че никой не го носи, и напада Джим. В трапезарията, Юми казва на другите, че Ксана е взел семейното ѝ наследство. Од добавя, че нямат помощта на Аелита. Чувайки това, Жереми казва на Од, че не могат да стъпят в контакт с Аелита в Лиоко, тъй като не е в Лиоко: тя е пред тях! Техният разговор е прекъснат, когато господин Делмас влиза. На всички казва, че няколко ученици и Джим ги е нападнал човек в самурайски оклоп. Бесен, щом никой не го взема на сериозно, Жереми твърди, че Ксана контролира самурайския оклоп, за да убие Талия, тъй като Талия „всъщност“ е Аелита. Той отива до нея…

Полицията разговаря с Юми, отбелязвайки, че оклопът принадлежи на нейното семейство. Жереми нахлува в спалнята на Талия, бърборейки за това, как Ксана иска да я убие, тъй като тя е най-големият враг на Ксана и как трябва да се скрие. Талия казва, че неговият опит на флиртуване е по-креативен от опита на Од. Жереми, ясно показвайки любовта си към Аелита, сграбчи я за раменете и тресе я, викайки, че трябва да му вярва. Тя го отблъсква от себе си, вярвайки, че Жереми е луд. Оклопът влиза в стаята и замахва сабята си, но пропуска. Двамата бягат навън, където оклопът губи следата им. В канцеларията на господин Делмас, полицейски следовател разпитва Юми. Од и Улрих са извън стаята, докато двама полицаи пазят вратата. Од казва, че трябва да отидат до фабриката. Улрих се опитва да позвъни на Жереми, но получава гласовата поща. Във фабриката, Талия следва Жереми във фабричния асансьор. Асансьорът спира и Жереми въвежда паролата чрез клавиатурата в електрическата кутия. Вратата се отваря и двамата влизат в лабораторията. Жереми активира холомапата, представя на Талия виртуалния свят на име Лиоко и се опитва да ѝ обясни всичко. Талия пита Жереми защо не изключи суперкомпютъра заради опасността от Ксана. Улрих и Од идват в лабораторията и предотвратяват го от това, тъй като Аелита може все още да е в Лиоко. Те твърдят, че трябва да идат в Лиоко и да потърсят Аелита. Жереми се съгласява и започва процеса на виртуализация. Тези двамата се появяват в планинския сектор. Жереми обяснява на Талия концепцията на кулите, когато схваща, че тя все пак замина. Тя, в съшност, използва идването на полицията в академията заради нападението на самурая, за да ги обвести, че групата крие от остатъка на света, че изкуствен интелект иска да управлява света.

В Лиоко, Од и Улрих търсят Аелита, когато антиципацията на Од на своя потребител видение на Аелита, пленена в пазителя. В административната сграда, Юми излиза, тъй като нейното изслушване е завършено, когато Талия премине край нея. Юми звъни на Жереми, за да му каже, че Талия отива в канцеларията на директора. Жереми схваща грешката си в довеждането на Талия във фабриката; сега, ще обвести полицията за всичко. Скенерът на компютъра на Жереми локализира активираната кула в горския сектор. В Лиоко, Од и Улрих виждат светеща оранжева сфера в далечината. Подхождат ѝ и виждат Аелита как вътре плава. Пазителят е предотвратявал комуникацията между Жереми и Аелита. Без Аелита, която може да измами пазителя с креативността си, Улрих започва да атакува пазителя, но напразно. В сграда на Академията Кадик, Юми се намира очи в очи със самурайския оклоп. Оклопът се хвърля върху нея, но тя взима тръба и блокира меча на оклопа. Във фабриката, сигурностните камери показват Талия, която води господин Делмас и полицаите в лабораторията. Жереми има идея да победи пазителя, създавайки реплика на Аелита на Лиоко. Той извежда плана и пазителят се опитва да прогълне клонинга, но губи стабилността и експлодира, освобождавайки Аелита. Жереми казва на Од и Улрих, че трябва да доведат Аелита в крайпътната кула, тъй като нейните жизнени точки ще се обновят.

В академията Кадик, самурайският оклоп следва Юми до съблекалнята. Аелита се пробужда вътре в крайпътната кула с Од и Улрих, които ѝ обясняват какво се е случило. После, скачат от платформата и летят през реката от данни, стигайки в крайпътната кула на горския сектор. В Академията Кадик, самурайският оклоп се домъква за Юми и замахва с меч, който сече няколко части от шкафа, но Юми се навежда. Проблемите се продължават в лабораторията. Сигурностната камера показва Талия и нейната група в асансьора, опитващи се да въведат точната парола в клавиатурата, но Талия знае точната парола, тъй като я е видяла. В горския сектор, два блока атакуват Од, Улрих и Аелита. Од се бори срещу тях, докато Улрих и Аелита продължават към активираната кула. Блоковете изстрелват ледени лъчи, които пропускат и покриват няколко дървета с лед. Схващайки, че любимите му чудовища започват битка, Од тича за другите. Улрих унищожава един блок с утрояването, но другият блок го девиртуализира с леден лъч. Талия и полицаите най-накрая отварят вратата и влизат в лабораторията. Талия сочи към Жереми и казва, че Жереми заплашва сигурността на жителите на планетата Земя. Господин Делмас изисква обяснение. В Лиоко, Аелита тича до активираната кула, докато блокът следва Од. В лабораторията, Жереми отказва да иде с полицаите, които подхождат към него. В Академията Кадик, Юми тича във физкултурната зала, докато я следва оклопът. Тя отива към вратата на противоположната страна на стаята, но самурайският оклоп долита край нея и блокира ѝ бягството. В горския сектор, блокът стреля по Аелита, когато тя влиза в кулата, но Од лесно го унищожава. Аелита деактивира кулата, в същото време, когато самурайският оклоп атакува Юми с катаната. Същевременно, Жереми инициира връщане в миналото, докато полицаите го отвличат, викайки „ВЪРНИ СЕ В МИНАЛОТО, СЕГАААААА‼“…

Од, Улрих и Жереми са на часа при госпожа Херц, докато господин Делмас въвежда Талия. Улрих говори на Жереми, че Сиси му е казала, че Талия е сираче, което би обяснило защо не искаше да говори за родителите си. С напълна промяна на сърцето, Жереми казва: „Ако по-добре погледнеш, ще видиш, че очите не им са същи, носът е различен, а и прическата. Изобщо не си приличат. Как можахте да си помислите, че тя е Аелита?“. На часа на Юми, Юми завършва своя доклад за култура, когато показва самурайския оклоп на семейството си. Краката на оклопа са във вериги.

Любопитни факти[]

  • Въпреки че Талия е главната фокусна точка за този епизод, за разлика от другите ученици от класа, тя никога повече не се появява в следващите епизоди.
  • Това е второто и последно появяване на пазителя.
  • На английския език, името „Taelia“ (Талия) е анаграм на името „Aelita“ (Аелита).
  • Самурайският оклоп, който Юми доведе за своя доклад за Япония, по-късно ще се появи в епизода „Неподходящо поведение“.
  • Улрих за първи път използва триангулацията.

Галерия[]

Advertisement