Код Лиоко Уики
Advertisement

Милагрос Елвира Хименез, позната от приятелите си като Мила, е герой на сериала „Неща на сестрите“, създаден от Dýmapko.

Тя е един от новите главни герои на третия сезон. Тя е от Земята, и живее в къща с адмирала на Земята, Жузеп Мария 22. Тя има пет сестри и брат, но когато е била млада, баща ѝ изчезва и някои неизвестни лица в сътрудничество с огледалната вселена отвличат петте ѝ сестри и брат ѝ избяга. След това тези лица използваха филтри на възприятието с Милагрос, брат ѝ и майка ѝ, и с тези филтри петте сестри, отвлечени „изчезват“, всички ще ги забравят и няма да бъдат разследвани. Но майката на Мила е много умна и не забравя петте си дъщери, тъй като майчината ѝ любов е по-силна от филтрите на възприятието. Следователно лицата правят, че майката на Мила изглежда луда и никой не иска да я слуша. Тя е на 30 години, когато сериалът започва.

История[]

През четвъртия сезон, в епизода „Трябва да действате, част 2“, Мила и майка ѝ мистериозно се събуждат в Барцинон, столица на планетата Теремедо, но успяват да отидат на кораба FEF 07, за да се върнат на Земята. Трябва да решат проблема с извънземните на Земята и за да направят това, те се нуждаят от помощта на Робърт, който им казва, че трябва да се върнат в миналото и след това да създадат симулация на Земята, за да вземат извънземните, които са нахлули в Земята и са отворили пукнатината между двете планети, използвайки технологията на транспортните топки на огледалната вселена, която се състои в намаляване на вътрешността. Робърт също казва, че Андреа, Жорди Алехос Гарсия, Юсма и Лола са имунизирани за връщане в миналото, тъй като Юсма е починал и Лола не помни нищо от времето, когато е била Иши, те няма да се върнат. В крайна сметка успяват да върнат Земята към нормалното си състояние. В епизода „Децата трябва да растат“, регентка Андреа прави съюз с Мелина и те решават, че вече няма да имат Жорди Алехос Гарсия. Ето защо, Жорди Алехос Гарсия се свързва с офицерите на кораба FEF 07 и моли да направят пакт, и за да демонстрира добрата си воля, той освобождава Мариана, една от отвлечените сестри на Мила. Но Мариана и останалите сестри на Мила все още са на същата възраст, когато са били отвлечени, т.е. все още са деца, които трябва да пораснат. По-късно, когато Андреа осъзнава, че Жорди Алехос Гарсия я е предал, тя и Мелина се представят като известна испанска актриса на име Пенелопе Крус и нейния режисьор. Но в действителност те са планирали да я убият, за да накарат адмирал Жузеп Мария 22 да се гневи за загубата на момичето, в което е влюбен. В епизода „Защото искам“, Мила от огледалната вселена и четири момичета от старата армия на Юсма правят съюз с офицерите на кораба 07. В епизода „Движи задника си“, Мила отива в къща в изоставена улица в Кастелдефелс, където има среща с Пенелопе Крус (маскирана Мелина) и нейния режисьор (маскирана Андреа), за да изпълни ролята си в телевизионен сериал, където Мила ще бъде един от главните герои. Но всичко това е капан, който Андреа е направил, и всичко е фалшиво. За разлика от изоставената външност, вътрешността на къщата е пълна с лукс. Пенелопе Крус казва, че те трябва да скрият проучванията си в район, който изглежда изоставен, така че никой няма да подозира, че са тук. И режисьорът казва, че ще заснемат първата сцена, но всъщност не записват нищо и използват филтри на възприятието, за да накарат Мила да си помисли, че са заснели парче от филма. В епизода „Във вашия дом“, Мила прави друго парче от фалшивия телевизионен сериал с маскираните Андреа и Мелина, където Мила трябва да целуне момче, което се появява в сериала като романтичния интерес на главния герой. Мила не иска да го прави, но Андреа оставя нещо на главата ѝ, за да я убеди да го направи. Когато Мила целува момчето, пада на пода в безсъзнание… Момчето разкрива, че е Андреа, която е сложила в мозъка на Мила нещо, за да я контролира. Андреа, без прикритие, дава още една целувка на Мила, докато Мелина я наблюдава и остава ревнива. Но Андреа казва, че знае какво прави. В епизода „Твоят отбор“, екипът от момичета, които води Мила, не е много близо и започва да се разделя, тъй като момичетата искат да живеят нормален живот без Юсма и да започнат да се отказват от отмъщението си срещу регентка Андреа. Мила от огледалната вселена остава сама… Междувременно Жорди Алехос Гарсия и неговите приятели искат да се бият срещу Андреа и въпреки че успяват да спасят четири от петте отвлечени момичета (петото е мъртво), Андреа убива Жорди Алехос Гарсия и неговите приятели. Спасените момичета не могат да се върнат на Земята, защото не могат да променят живота на Мила, така че Адриана, Лусия и Мариана ще живеят безплатно в Барцинон, докато двойникът на Мелина засега остава на кораба 07.

В епизода „Краят на нещата на сестрите, част 1“, Андреа убива Мелина, защото я е предала и помогна на сестра си Мила, а сега Андреа започва връзка с Алий Франку. Тези двамата хващат Мила от огледалната вселена и съквартиранкта ѝ и ги убиват. Но преди да умре, тази Мила изпраща криптиран код на Жузеп Мария 22. Мелина от главната вселена ще живее на Земята, правейки живота на мъртвия си двойник. Алий Франку има машина, с която може да превърне мъртъв мозък в данни за компютър, а Андреа използва тази машина, за да извлече информация от мозъка на Мила. Освен това Андреа телепортира Мила в базата на Алий Франку, а филтърът на възприятието я замества на Земята. Андреа изпраща обект, преоблечен като изгубен кораб FEF 09 на Теремедо, и успява да убие трите сестри на Мила. Жузеп Мария 22 се ядосва и Робърт идва на кораба 07, за да им помогне, тъй като Андреа също го е изневерявал с филтри на възприятието. Той казва на офицерите на кораба 07, че има модифицирана транспортна топка с фотоапарата си, за да може да пътува във времето и пространството. В крайна сметка, Андреа поема Мила и използва код, който я е програмирал със сливане на умове. Жузеп Мария 22 получава обаждане от Мила да я спаси, но когато Жузеп Мария 22 я телепортира на кораба 07, Мила взима пистолет, насочва я към главата и се стреля в главата. Робърт казва, че не може да направи нищо, а Мила е мъртва… В епизода „Краят на нещата на сестрите, част 2“, Робърт успява да съживи Мила, но дава своята жизнена енергия и ще се регенерира. Робърт казва на офицерите на кораба 07: „Ще ви видя в рамките на много години, но ще ме видите след няколко дни. Но с друго лице!“, и си тръгва. Сега трябва да намерят Панда. В базата на Алий Франку, Робърт изглежда невидим и прави теремедосианско сливане на умове с Андреа, за да изтрие всички спомени за Мила и нейното семейство. Андреа се опитва да го спре, но Робърт си тръгва с транспортната си топка. Андреа целува Алий Франку, без да знае защо… В транспортната топка, Робърт се връща назад във времето, но не може да задържи много по-дълго, натиска някои бутони на топката и се регенерира. Транспортната топка се приземява в къща от непознато време и Робърт се превръща в бебе в яслите, с друго семейство… В базата на Алий Франку, разкрива се, че целувката, която Андреа е дала на Алий Франку, е била да приложи същата хипноза върху него. 0 декодира послание, което Мила бе изпратила на Жузеп Мария 22 преди да умре: идва от Робърт и казва, че офицерите на кораба 07 трябва да забравят Мила и нейното семейство, тъй като ако продължат мисията, те ще ги поставят в опасност. Жузеп Мария 22 приема и решава да завърши мисията, свързана с Мила и нейното семейство. В края на поредицата, Панда дава кратко обяснение за това какво ще се случи през следващите няколко години: как ще победят Андреа и Алий Франку, както и цените, които офицерите на кораба 07 ще трябва да платят, за да го получат.

Advertisement