Код Лиоко Уики
Advertisement
Клаустрофобия
Lyoko16
Дата на излъчване (Франция) 17 декември 2003 г.
Дата на излъчване (САЩ) 10 май 2004 г.
Оригинално име Claustrophobie
Английско заглавие Claustrophobia
Сезон 1
Епизод в сезона 16
Епизод в сериала 16
Списък с епизоди
предишен
Умиране от смях
следващ
Амнезия

Клаустрофобия е шестнадесетият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Епизодът започва с игра на футбол с Од и Улрих от едната страна и Херв и Николас от другата страна. Юми и Сиси гледат играта, а Юми по-късно си тръгва, тъй като трябва да си иде вкъщи. След това се появи ново момче в академията, на име Тео Готие, който иска да пружи помощ на Херв и Николас, тъй като губят. Херв тутакси го намрази заради чувствата му към Сиси.

До края на деня, нещата за Херв се влошават, когато Тео иска да седи със Сиси, Николас и него на вечеря. Тео казва, че иска да се присъедини към дружината на Сиси, но Херв, бесен, предлага предизвикателства, за да го направи. Сиси, именно, предлага едно: да мумифицира модела на скелета в кабинета по биология.

След вечеря това и прави, но Херв има план, че щом започне да го прави, всичко да каже на Джим, за Тео да бъде изгонен. Улрих и Од обаче, използвайки Киви облечен в калъфка за възглавница, осуетиха този план, плашейки Херв и Николас.

На следващия ден нещата донякъде се смириха, все докато Ксана не обвзе цялата трапезария с електрическо поле. За щастие, Жереми, който иска да види Аелита и Юми която на Од му е оставила своя десерт, излязоха преди това. Улрих и останалите забелязват пукането на електроенергията и звънят на Жереми, за да съзнае да ли става въпрос за Ксана. За всичко да бъде още по-лошо, когато Од захвана дръжката на вратата, за да излезе, бива ударен от електричеството.

След локализирането на активираната кула, Жереми отива във фабриката, а Юми отива да обвести директора. Джим, г-н Делмас и госпожа Херц отиват до трапезарията и уверяват се, когато Джим го удари електричеството при опит да влезе.

Юми отива в Лиоко, за на Аелита да ѝ помогне. Пулсациите обаче отиват на две по-други траектории. Виждайки нито едно друго решение, раздвояват се. В трпезарията, присъстващите правят стълб, който ще предотврати върху тях да падне покривът. Активира се клаустрофобията на Херв и иска да излезе, но го спира Тео, а Сиси му казва да се смири.

Междувременно, в горския сектор, Аелита я нападат два рака, докато Юми се появява на нейната траектория. Тя спасява Аелита, която с предполагаемо жертване е унищожила двата рака. Появява се трети.

Херв се извинява на Тео за непристойността си. Докато Юми се изправя срещу рака, Аелита влиза в кулата и деактивира я, а Жереми стартира скок във времето.

Назад във времето, Од Тео запознава с Юми и той бива заинтересуван в японката.

Любопитни факти[]

  • За първи път се появи Тео Готие.
  • Херв има клаустрофобия, страх от затворени и тесни пространства.
  • Това е единственият епизод от целия сериал, който използва ефектите от анимето.

Галерия[]

Advertisement