Код Лиоко Уики
Advertisement
Картите на масата
Lyoko35
Дата на излъчване (Франция) 26 октомври 2005 г.
Дата на излъчване (САЩ) 29 септември 2005 г.
Оригинално име Les jeux sont faits
Английско заглавие The Chips Are Down
Сезон 2
Епизод в сезона 9
Епизод в сериала 35
Списък с епизоди
предишен
Липсващата връзка
следващ
Марабунта

Картите на масата е деветият епизод от втория сезон и тридесет и петият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

В началото на епизода, Улрих подхожда към своите приятели, които са събрани около опечалената Юми. Изглежда, че са тъжни и очевидно я тешат, но Улрих не схваща какво се случва, тъй като никой не му се е обърнал. Тогава звъни звънецът и всички отиват на часове, обещавайки му, че ситуацията ще я обяснят.

В час по италиански, Од обяснява на Улрих, че бащата на Юми си е изгубил работата, така че семейство Ишияма може да се върне в Япония, за да може да си намери работа. Ударѐн заради възможността да изгуби Юми, Улрих пита професора, г-н Каджа, да ли може да иде в лазарета, за да може да излезе от часа. Води Юми в парка и имат сериозен разговор. Улрих се изяснява защо Юми може да остане да престоява на интерната. Юми го уверява, че могат или не могат да се местят, но че родителите никога не биха ѝ позволили да остане в училището сама. Оптимизъмът на Юми не ободрява Улрих, тъй като продължава да намира луди идеи, за тя да може да остане. Тя саркастично предлага да пише на президента, но Улрих го взима за даденост.

Тая нощ Улрих пише писмо на президента, но опитът му се стори напразен. Докато се опитва да са сконцентрира върху друг начин на писане, удря радиото. Хората от радиото разкриват номера на лотарията, чиято награда е тридесет милиона евра. Улрих пише числата с не така добра идея. В резиденцията на семейство Ишияма, докато семейството вечеря, госпожа Ишияма пита своя съпруг да размисли за агенция за временна работа. Господин Ишияма, под стрес, вика на нея, при което тя сърдито си отива от трапезарията, като Юми и Хироки гледат от масата. В Кадик, Жереми, Аелита и Од се питат къде е Улрих.

Изведнъж се задейства скок във времето и всички се връщат в сутринта. Веднага предупреден от времевия обрат, Жереми проверява и вижда, че не става за Ксана въпрос, тъй като е предотвратен от контрола на връщането. Той обаче установи, че някой е трябвало да бъде запознат с командите на суперкомпютъра, за да активира връщане в миналото изобщо.

Междувременно, Улрих в будка попълва билет за лотарията. В часа, Улрих казва на Од, че иска да бъде сам. Когато часът е завършен, Улрих отива до къщата на Юми, давайки на родителите ѝ лотарийния билет. Нейните родители му благодарят за билета, въпреки техните шансове да я спечелят, които са много ниски, и, когато Улрих си тръгва, той им казва да не кажат на Юми, че той е този, който е дал билета. Докато нейните родители слушат радиото, те са шокирани, тъй като хората от радиото съобщават същите числа като на билета. Докато Юми идва и вижда какво се е случило, нейните родители казват, че Улрих е дал билета, въпреки неговата заявка. В лабораторията, Аелита установи, че Улрих е онзи, който е пуснал връщането в миналото.

По-късно Улрих среща Аелита, Юми, Жереми и Од. Юми казва, че нейните родители не приемат парите преди сърдито навеждайки, че Улрих трябва да ги задържи. Групата е люта заради неговата ирационалност, тайност, предателство, липса на предвиждане и себичност в своите постъпки. После изгонват Улрих от групата до второ нареждане и си тръгват. Депресиран като и винаги, Улрих разговаря със Сиси.

В пустинния сектор на Лиоко, няколко раци се разхождат. Междувременно, Херв и Николас са в банята. След като Херв си тръгва, един от спектрите на Ксана обладава Николас. По време на час, Жереми открива активирана кула и когато звъни, групата отива във фабриката без Улрих. Като часът се завършва, професорът Жил Фуме на класа ѝ казва да размислят за начини, по които могат да помогнат на бедното население на Африка. Притежаваният Николас следва Воините на Лиоко, докато си тргнуват. Във фабриката, Жереми виртуализира другите в пустинния сектор и им материализира превозните средства. В този момент, Николас скача от подпорната греда от тавана и хвърля Жереми на стената, онесвестявайки го, и започва да бъгва компютърния интерфейс. В Лиоко, групата зърва масивна войска от раци, които са най-малко двадесет. Юми пита да ли всъщност ги вижда. Аелита казва, че в Лиоко няма привидения. Като тримата заминават, чуват смеха на Николас вместо гласа на Жереми. Юми казва, че реално чувства болката от лазера, след като от него е ударена, което в Лиоко не е нормално.

В Кадик, Сиси гледа как Улрих тренира пенчак силат, когато се появява Херв, казвайки, че не може да намери Николас, споменавайки неговите треперещи очи и изкривен глас. Когато това го чуе, Улрих тръгва към фабриката. В Лиоко, войската от раци се приближава към воините на Лиоко. Аелита използва своята креативност, за да издигне зид от пясък, за кратко задържайки непредъка на раците. Когато Улрих стигне в лабораторията, напада го Николас. Улрих се опитва да го отхвърли, но Николас се пикселизира. Вместо това, той мами Николас да влезе в асансьора и дърпа кабелите, пленявайки го.

Междувременно в Лиоко, раците най-накрая унищожават зида от пясък. Улрих шамаросва Жереми, за да го пробуди и да се опита да се извини за своите по-ранни постъпки, когато Жереми просто каза да иде в стаята със скенерите. Жереми успява да поправи щетата, която Николас е нанесъл, а Воините на Лиоко схващат, че вече не чувстват болката. Улрих е виртуализиран в Лиоко и задржава атаката на раците. Планът е Од да отведе Аелита до кулата, докато Юми и Улрих атакуват раците. Од и Аелита търчат, а Юми и Улрих прелитат над раците, които атакуват, докато минават. Докато Од изпусна Аелита на при кулата, Николас електрифицира асансьора, връщайки го в лабораторията. Аелита деактивира кулата, докато Николас напада Жереми. Веднага, спектърът излиза от Николас и остава без съзнание.

По-късно водят Николас в лазарета. Връщат Улрих в групата, признава, че е бил себичен в своите постъпки и решава, че парите ще ги даде на организация, която строи кладенци в Африка. Юми получава обаждане от майка си и съзнава, че баща ѝ си е намерил работа с приятел. В началото всички се паникьосват, вярвайки, че работата е локализирана в Япония. Но Юми щастливо заявява, че работата е баш тук в града… тя няма да се мести изобщо.

Любопитни факти[]

  • Номерата на билетите за лотарията са 6, 22, 10, 47, 13, 37 и 14.
  • Първият път, че раците са използвали вентралните пулсове.

Галерия[]

Advertisement