Код Лиоко Уики
Advertisement
Изгубена в морето
Lyoko77
Дата на излъчване (Франция) 27 август 2007 г.
Дата на излъчване (САЩ) 28 август 2007 г.
Оригинално име Torpilles virtuelles
Английско заглавие Lost at Sea
Сезон 4
Епизод в сезона 12
Епизод в сериала 77
Списък с епизоди
предишен
Езерото
следващ
Лабораторията

Изгубена в морето е дванадесетият епизод от четвъртия сезон и седемдесет и седмият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Жереми е направил още едно ново изобретение! Обяснява го на Улрих и Од с компанията на Аелита при лъковете. Благодарение на тази програма, той ще бъде в състояние да задейства по‑широко претърсване на мрежата, за да намери следи от био‑следата на Уилям и Уилям да доведе назад в реалния свят. Тази програма ще бъде надграждания за мини‑сонара.

Хироки тогава се появява и, като Джони, той иска частно да разговаря с Улрих. Хироки знае, че Улрих е добър с момичетата. Улрих остава скромен, казвайки, че това зависи от момичето. Когато Хироки споменава сестра си, Улрих малко по‑малко се окопа, казвайки, че са само добри приятели и нищо повече. Хироки е убеден, че Юми го е накарала така да мисли. Без оглед на това, той идва до поантата: щеше да разговаря заради Мили. Улрих му казва, че за сближаване с нея е желателно да стъпи с нея в контакт за неща, които я интересуват: журналистиката, на пример. Още по‑добро, той предлага Хироки да се опита да намери ексклузив. Хироки казва, че вече има идея и отива без никакво изясняване, оставайки на Улрих усещане на съмнение в природата на тоя ексклузив.

Хироки стига до автомата, скривайки се от сестра си. Щом Юми положи чантата, за да купи питие, момчето взима шанса, отваря чантата и взима дневника на Юми. Той се опитва да се извлече несъзряно, но Юми го намира. Започва преследване в Кадик. Между двете сгради на трапезарията, Хироки налита на Од, но продължава да тича към парка. Юми го следва. Од забелязва, че дневникът на Хироки му е изпаднал. Вътре е фотография на Улрих. Когато схвана, че собственикът на дневника не е никой друг освен Юми, Улрих го затваря и го взима от Од, навеждайки, че това, което е вътре, не е ничие друго нещо.

Хироки е обкръжен от страна на Юми и схваща, че е изгубил дневника. Юми му нарежда да го намери без оглед на всичко. Жереми идва да информира Юми и останалите, че е организирана мисия в дигиталното море за тоя следобед, за да тестват био‑сонара. Улрих се готви за дневника да го върне на Юми, но вижда тмурния Хироки как стига и казва на сестра си, че не може да намери дневника. Юми студено му говори че, докато не го намери, той себе си може да се смята за единствен син. Присъствайки на тази страшна обида, Улрих пази дневника и подготвя план, за Хироки да се изкупи. Водил е Хироки до куп листа, където би могъл да се крие дневникът. Без никакво обяснение, Хироки намира дневника… или действително казано, корицата му! Съдържанието е изчезнало! Юми се натъква на сцената на събитията и нейните негативни чувства към Хироки растат. Улрих се пита за мистериозното изчезване на листовете, но няма време да провери, персонажите са отишли до фабриката и в дигиталното море.

Скидбладнирът напуска Лиоко без проблеми. Щом обаче Жереми надгражда сонара, всичко върви надолу по течението. Мисията е прекъсната, Скидът веднага се обръща… но змиорки се появяват. Аелита освобождава навскидите и героите лансират своите торпеда. Змиорките са поразени и плавателните съдове се връщат. Изведнъж, героите са трогнати: Юми е изчезнала! Без сонара, опасно е да я потърсят. Жереми нарежда на другите да се върнат. Улрих сърдито отказва, но накрая се поддава. Аелита и Жереми задействат търсене за Юми и се опитват да поправят сонара на Скида. Замислени в парка, Од и Улрих идват до изненадващо откритие: остатъка от дневника на Юми, който е държал Киви. Виждайки, че неговият собственик е скрил дневника, Киви вероятно си е помислил, че това е игра.

Недълго после, Аелита и Жереми контактират приятелите си, вярвайки, че са намерили Юми. Юми, която се слюпила в свързващия канал, забелязана е благодарение на последното торпедо, което изстреля на змиорка, която я преследваше. Докато чакаше, спомни си хубавите неща, които тя и Хироки са правили заедно, схващайки, че ако тя стане дигитална завинаги, никога няма да може да му прости за студа към него. Идва нова змиорка, пратеникът на гибелта. Юми се събра, но чудовището не атакува… неговото присъствие е заменено от подводница, но не Скидбладнира, ами роркала, собствената подводница на Уилям. Пали две торпеда, за да унищожи Юми. За щастие, спаси я Скидбладнирът: Аелита се върна навреме! Тя освобождава навскидите, припоява Юми и Од и Улрих се борят с змиорките и Уилям, чиято подводница експлодира.

Всички отново заедно, Жереми съобщава, че могат да идат назад, мисията бе успешна. Аелита не е толкова оптимистична и тихо обещава на Уилям, че и него един ден ще го върне.

Назад на Земята, Улрих заминава в къщата на Юми вечерта, за да върне дневника. Тя вярва, че Хироки го е намерил и извини се за всичко. Изненадан, той пита да ли неговата сестра е влюбена, но тя го изхвърля от стаята си без да му отговори.

Любопитни факти[]

  • Оригиналното френско име на този епизод е Torpilles virtuelles, което може да се преведе като Виртуални торпеда.
  • Личната подводница на Уилям, роркалът, е за пръв път представена.

Галерия[]

Advertisement