Код Лиоко Уики
Advertisement
Завръщането на Уилям
Lyoko66
Дата на излъчване (Франция) 13 август 2007 г.
Дата на излъчване (САЩ) 18 май 2007 г.
Оригинално име Renaissance
Английско заглавие William Returns
Сезон 4
Епизод в сезона 1
Епизод в сериала 66
Списък с епизоди
предишен
Финалният кръг
следващ
Двойна игра

Завръщането на Уилям е първият епизод от четвъртия сезон и шестдесет и шестият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Жереми използва програма на суперкомпютъра за изменение на гласа, за да убеди г-н Делмас, че с него разговаря бащата на Уилям, казвайки, че Уилям е отишъл с него в чужбина, за да се оправдае неговото отсъствие от училище. По-късно тоя ден, Воините на Лиоко си почиват в двора, а Жереми и Аелита съобщават, че са употребили данните, които им е изпратил Франц Хопър, за да се пресъздаде Лиоко. Тая вечер, групата отива във фабриката, където успешно са възстановили Картаген, при което Жереми обещава, че ще възстанови и останалите сектори. Баш когато си тръгнаха, Уилям някак се върна на Земята в скенер.

Междувременно, Сиси, която е съзнала за съществуването на филма „Пако, кралят на диското“ след като подслушваше Од, употреби ситуацията на свадата между Мили и Тамия, за да стане главният редактор на Кадишките новости и за да направят статия за филма.

На следващия ден, когато останалите намират Уилям в академията, той казва, че не си спомня нищо, което се е случило, след като го хвана медузата и че просто се пробуди в стаята със скенерите онази нощ. Докато повечето от групата са щастливи, поради него, който е жив и здрав, Жереми се пита как е успял да избегне унищожаването на Лиоко. Тая вечер, Сиси, искайки да предизвика още по-голям смут, иска да интервюира Аелита за нейното (фалшифицирано) минало, но Уилям стига и нарежда Сиси, Мили и Тамия да излязат. Щом обаче той и Аелита са сами, съзнаваме, че Уилям и за в бъдеще е под контрола на Ксана. Той я хвърля в несвяст и я води във фабриката, където я виртуализира в Сектор 5.

Жереми съзнава, че Уилям е дошъл при Аелита и отива да провери, но е късно. Щом видя празната стая, звъни на Улрих и Юми. Улрих звъни на Од, но не му се обажда; Джим, мислейки, че Од е отговорен за историята в новините, кара го да учи диско танцови стъпки. В Лиоко, Аелита се събужда и успява да се освободи от Уилям, който я носи през средищната зона. Жереми стига във фабриката и виртуализира Улрих, който започва да се бори с Уилям. Вместо да го направи обаче, той изведе своя нова мощ, супер-дима, и преследва Аелита, докато Улрих се бори с пълзящи червеи. Юми стига във фабриката и също отива в Сектор 5.

На Земята, съзнаваме, че много ученици обичат диско-филма и стигат до Джим, за да им даде автографи, давайки на Од шанс да побегне (вероятно гасейки беса на Джим към Од). Уилям, междувременно настига и пленява Аелита и води я до небесния свод, където призовава черна манта и започва да иде към един от отворените тунели. Междувременно стигат Улрих и Юми… какво Уилям планира?

Бъдейки, че извън Сектор 5 в момента няма нищо, Жереми схваща, че Уилям ще се опита да хвърли Аелита в дигиталното море. Юми и Улрих взимат превозните средства и започват да преследват Уилям, но неговата манта освобождава летящи мини, девиртуализирайки Улрих. След това тримата (четиримата, ако броим и мантата) излизат от Картаген, а Од ги следва в тунела. Представено е, че всичко, което е останало от Лиоко, е само масивно въздушно пространство, а дълбоко долу намира се дигиталното море. След кратка въздушна битка, Юми е метната от оверуинга и започва да пада, но Од я девиртуализира на време. Уилям тогава ще хвърли Аелита, но Од я хваща и чернокосият почва да ги преследва. Од му унищожава мантата, а Уилям, схващайки, че е поразен, тръгна към дигиталното море и влезе в него. Не се е девиртуализирал завинаги, ами само се върна към новия си господар: КСАНА.

Някое време по-късно, в залата, групата обявява Уилям под траен контрол на Ксана и новата стратегия на Ксана, която е състои от всичко, което е нужно да направи, за Аелита да се хвърли в дигиталното море. Тогава Джим извежда пърформанс на филма, в който е участвал.

Любопитни факти[]

  • Оригиналното френско име на този епизод е Renaissance, което може да се преведе на български като Прераждане.
  • Това е последният епизод, в който се появиха старите аватари на Лиоко; започвайки със следващия епизод, отборът получава нови аватари.
  • Това е първият епизод когато, при краченето в Картаген, не бе нужно да деактивират ключ, за да се спре сигурностното отброяване; тази отличителност Аелита и Жереми я отхвърлиха при пресъздаването на Картаген.

Галерия[]

Advertisement