FANDOM

Жереми Белпуа е даровит ученик, който намира и завива суперкомпютъра на фабриката, докато търси части за изграждането на своя робот. Като част от групата, специализира се в програмирането на нови начини да победи Ксана, и следи групата докато са на Лиоко. Защото не е атлетичен, но е добър с компютрите, Жереми почти никога не отива на Лиоко, но той бе виртуализиран само три пъти и каза, че няма да бъде виртуализиран отново. Жереми е влюбен в Аелита, откакто за първи път включи суперкомпютъра, съживявайки не само виртуалния свят Лиоко, но и злонамерената мулти-агентска система, наречена Ксана. Той е основният враг на Ксана, защото изглежда, че Ксана иска да се отърве от него повече, отколкото да се отърве от другите.

Детайли като воин на Лиоко Редактиране

  • Външен вид: Той винаги има синя висока врата, кафява в четвъртия сезон и кафяви или сиви панталони. Той използва тъмносин пижама, съставен от риза и дълги панталони. Косата му е руса и има очила.
  • Оръжие на Лиоко: Неизвестени.
  • Мощности на Лиоко: Неизвестени.
  • Умения: С отличната си интелигентност той може да използва суперкомпютъра с голяма гъвкавост и да разработи много сложни програми за човек, който е дори по-възрастен от него. Въпреки това, физическите умения на Жереми не са много видни (по-скоро, те са ужасни), въпреки че се хвърли в басейна, за да спаси живота на Аелита и мина през покрива на Академията Кадик сам.
  • Точки на живот: Предполага се, че е 100, както останалите воини.
  • Превозно средство: Той няма превозно средство, но е създал почти всички превозни средства.

Биография Редактиране

Жереми Белпуа е русо, кратко и тънко момче. Той има няколко кръгли и големи очила, които му дават проницателен поглед. Жереми е срамежлив, но и умен, и обича Аелита, но предпочита да не показва емоции. Харесва училищната работа и говори за най-скучните теми. Когато Аелита достигна Земята, той искаше да ѝ покаже света, а ако не беше за него, Лиоко никога нямаше да бъде открит.

Жереми се появява за първи път в епизода „Ксана се събужда“, където търси парчета, за да построи робот, който трябва да прави в училище, и открива фабриката, а по-късно и суперкомпютъра. Също така може да се каже, че първото явяване на Жереми е в „Garage Kids“, с изключение на това, че не се счита за епизод в сериала.

Като цяло, Жереми заповядва на суперкомпютъра за две основни причини: той е единственият добър човек да знае как да използва напълно суперкомпютъра (Аелита също знае, но не толкова като Жереми), и защото се страхува твърде много от виртуализацията. Но Жереми се виртуализира на Лиоко два пъти и се сканира четири пъти:

  1. Благодарение на първия път, когато се сканира, не се влияе от завръщането в миналото (това не е показано).
  2. В епизода „Границата“ той искаше да отиде при Лиоко, за да разговаря лично с Аелита, но когато се сканира, има грешка в виртуализацията и Жереми отива на виртуалния лимб. Когато се намери с Аелита, тя има появата на Лиоко, но Жереми има външния вид на реалния свят.
  3. В епизода „Каналът на призрака“ той беше виртуализиран на Лиоко, за да се придържа към симулационния балон, създаден от Ксана, за да спаси приятелите си, но е виртуализиран в симулатор на Земята и външният му вид е в реалния свят, а не в Лиоко.
  4. В епизода „Господин Пък“ той трябваше да се бие в Лиоко, защото не е бил завладян от Ксана, защото битката в Лиоко дава сила и избягва някой да бъде притечен. Появата му в Лиоко, според Од и Улрих, е „абсурдна“, макар че може би не се позовава на физическия му вид, а също и на бойните му умения. Две мегаданки нападнаха Жереми и той се уплаши и избяга. След последната виртуализация, Жереми уверява, че няма да се върне в Лиоко, дори и като каза „Предпочитам да съм обладан от Ксана, преди да се върна отново“. Но появата на Жереми в Лиоко не се виждаше.

Роля в Код Лиоко Редактиране

В групата Жереми трябва да се справи със суперкомпютъра и да защити приятелите си (например, когато се появи чудовище, Жереми ги предупреждава). Когато Ксана активира кула, Жереми изпраща координатите на групата. Жереми се смята за лидер на групата.

Семейството на Жереми Редактиране

Само баща му е известен, Мишел Белпуа, който се появява в епизодите „Франц Хопър“ и „Далечни спомени“. В тези епизоди той иска да вземе Жереми в училище за даровити ученици. Жереми също има братовчед, наречен Патрик, който се появява в епизода „Отстранени братовчеди“.

Основните герои
Жереми БелпуаАелита ШефърЮми ИшиямаОд Дела РобияУлрих ЩернУилям ДънбарКсанаКивиОще герои