Код Лиоко Уики
Advertisement
Езерото
Lyoko76
Дата на излъчване (Франция) 24 август 2007 г.
Дата на излъчване (САЩ) 21 август 2007 г.
Оригинално име Le lac
Английско заглавие The Lake
Сезон 4
Епизод в сезона 11
Епизод в сериала 76
Списък с епизоди
предишен
Горещ душ
следващ
Изгубена в морето

Езерото е единадесетият епизод от четвъртия сезон и седемдесет и шестият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Целият девети клас в Академия Кадик се подготвя за лагеруване за времето на уикенд под надзора на Джим и госпожа Херц. Докато чака в реда за качване на автобуса, Жереми се се притеснява, че Ксана ще атакува в тяхно отсъствие, но Аелита го уверява, че заслужава да си почине. Улрих се поздрави с Юми, която остава в академията, докато има два теста подред. В един момент за времето на шофирането, Джим схваща, че Од е внесъл Киви в своята торба и обещава, че ще го изпрати в канцеларията на директора, когато се върнат.

Автобусът стига до крайбрежието на езерото, където госпожа Херц обяснява, че деветият клас ще прекара уикенда на малък остров всред него и ще проучва неговата екосистема. Докато се прекарват до острова с гумени лодки, Жереми схваща, че няма достатъчно силен сигнал, за оттам да надзирава Лиоко, заради което още се притеснява. Аелита тогава звъни на Юми и ѝ казва да надзирава активността на суперкомпютъра за времето на уикенда преди също да изгуби сигнала.

Докато учениците поставят палатките, Жереми и за в бъдеще неуспешно се опитва да получи сигнал. В Кадик, Юми нерадо напуска тест по френски език и отива във фабриката, за да провери супер-омпютъра. Баш когато се е приготвила да си тръгне, Ксана активира кула в ледения сектор. Междувременно, спектър излиза от далекопровода близо до езерото и влиза във водата, превръщайки се в лигаво чудовище. Докато госпожа Херц обяснява важността на билковия свят на острова, спектърът похожда към острова и напада Николас. След като група хора се сбра около него, спектърът отново атакува, наранявайки госпожа Херц и още няколко ученици.

Жереми, Улрих, Од и Аелита съставят план: Жереми ще се опита да контактира Юми, докато останалите ще се опитат да напуснат острова. В лабораторията, Юми схваща, че медузата се е появила в Сектор 5 и че черпи щитовете на подводницата Скидбладнир. Тя се опитва да му позвъни за помощ, и бързо получава отговор, когато Жереми състави антената за сигнал. Той тогава на нея ѝ изпрати упътствия за виртуализация. По тоя начин, тя се виртуализира в ледения сектор, където трябва да се изправи срещу два рака.

Докато Юми се бори с раците, Од праща Киви в гумената лодка и убеди Джим да употреби другата лодка, за да достигне до него и да го спаси. Междувременно, тъй като Джим е разсеян, Улрих и Аелита се измъкват с трета лодка. Спектърът атакува и нокаутира и Джим и Улрих, но Аелита успя да се домогне до на другата страна, докато Киви се върна на острова. Аелита използва велосипеда на Сисин, за бързо да стигне до фабриката. В Лиоко, Юми унищожи раците, само за да я пресрещне Уилям. Док тези двамата се борят, Юми би изгубила битката, ако не се беше опитала да напомни на Уилям да не слуша Ксана. Този се домогне до себе си и се опитва да се оправи с контрола на Ксана.

Докато спектърът унищожава всичко по острова, Жереми схваща, че може да използва своята антена, за да впие мнозинство от електрическата енергия на спектъра и тук започнат да се сбират паникьосаните ученици. Аелита, за това време, стига във фабриката и вкарва програма за укрепване на щитовете, спасявайки Скидбладнира и унищожавайки медузата. Докато Уилям се върне на страната на Ксана, Аелита се виртуализира и спаси Юми, като го мята от ръба и го девиртуализира. Тя девиртуализира Юми и влиза в кулата, докато спектърът става твърде силен, дори и за антената. Тя деактивира кулата, спасявайки всичките на острова, докато Юми задейства връщане в миналото.

Назад във времето при шофирането с автобус. Жереми казва, че тъй като Ксана никога не повтаря своя атака, вече не се колебае за това да си тръгне. Од също казва, че този път не е понесъл Киви ами го е оставил на Юми.

Любопитни факти[]

  • В този епизод, всичките персонажи на Земята се върнаха към дизайните си от първия до третия сезон. Причината за това е непозната.
  • Във френския (оригинален) дублаж, Юми имаше тест по английски език.
  • Това е единственият епизод, където Уилям се бори срещу контрола на Ксана.
  • Този епизод отбелязва единствения път в сериала, че медузата е унищожена.

Галерия[]

Advertisement