Код Лиоко Уики
Advertisement
Дневник
Lyoko4
Дата на излъчване (Франция) 24 септември 2003 г.
Дата на излъчване (САЩ) 22 април 2004 г.
Оригинално име Carnet de bord
Английско заглавие Log Book
Сезон 1
Епизод в сезона 4
Епизод в сериала 4
Списък с епизоди
предишен
Ваканция в дим
следващ
Голям бъг

Дневник е четвъртият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

В академията е 7:30 сутринта и Од пита Улрих, който през цялото време претърсва нещо, което търси, тъй като е гладен. Този му казва да иде в трапезарията без него. В трапезарията, Од е изял осем парчета тоста и три банана и пита Жереми да ли ще пак прескочи часа по физическо. Жереми казва да, с обосновката, че ще може по-дълго да работи по програмата за материализацията за Аелита. Когато междувременно Улрих излезе от стаята, чака го Сиси, която го пита за разговор.

Юми пристига в академията и вижда Улрих и Сиси, които разговарят при трапезарията. Когато Юми го зове, Сиси го влече на своя страна. На часа по история, Улрих не се фокусира върху Сиси, докато Жереми и Од разговарят отзад за възможна връзка между тях двамата, забелязвайки колко Херв ревнува. В края на часа, Од отмъква Улрих от Сиси под претекста да поразговаря с нея. Докато това се случва, Улрих на Жереми му обяснява, че тя е намерила и прочела дневника му. Сега го изнудва, принуждавайки го или да излезе с нея или цялото училище ще чуе за Лиоко и Ксана, за което е пишел. Жереми го уверява, че Юми ще търси дневника, докато те са на басейна. Когато Сиси разярено вика на Од, Улрих я отмъква и отива с нея. Жереми казва, че ще обясни всичко.

Когато учениците влизат в автобуса извън академията, който ще ги отведе до базейна, спектър на Ксана влиза в автобуса. Джим се хвали, че автобусът е най-модерният ии че работи на електроенергия. Водачът на автобуса забелязва искрици, които излитат от волана за момент. Гледайки в тахографа, черна прилика бързо изджикля и изчезва. Като всичко се смири, започват да отиват към базейна. В стаята на Жереми, Жереми съобщава на Юми за изнудването и обещава, че ще намери дневника на Улрих. Отива в стаята на Сиси да го търси, докато Жереми отива в фабриката. Там, Жереми стъпва в контакт с Аелита и имат малък разговор. Од зове и казва, че автобусът върви бавно, та Жереми търси активирани кули.

Юми отключи вратата и влезе в стаята на Сиси, търсейки дневника на Улрих. Не намирайки нищо, легна на възглавницата в облика на сърце, но усеща твърд предмет и намира дневника на Сиси. Прочете най-новия запис:

Уморена съм от това, че се отнася сякаш не съществувам. Не мога да изтърпя това, че толкова внимание го посвещава на Юми. И така, докато беше в мензата, претърсих стаята му. Само исках негова снимка, но намерих нещо много по-добро. Сега никак не може да ме откаже! Зная, че това, което правя, не е в ред; но това е единственият начин да престане да ме игнорира.

Юми зове Жереми, че е намерила дневника на Сиси. Добавя и, че Сиси знае за Лиоко; не знае какво е, но иска да съзнае, използвайки онова, което има. Юми знае как ще върне дневника на Улрих. Междувременно, автобусът е превишен, дори и от страна на мотоциклетисти и Сиси вика на Улрих за игнорирането. Зове я Юми, която е в тоалетната, четейки обиден запис на дневника на Сиси наглас. В този момент, Сиси казва къде е скрила дневникът, и Юми го намира на казанчето в кабината, в която се намира, в тоалетната за девойките. Юми взима дневника на Улрих. Слушайки това, Улрих седна с Од и на негово място седна Херв, който търпеливо чакаше това да се случи.

Отведнъш, Жереми намира активираната кула в пустинния сектор. Автобусът отведнъш ускорява и става автономен. Улрих зове Жереми и казва, че Ксана е поел контрола над автобуса. Жереми веднага започва да следва неговата траектория. Од, решавайки да отиде в Лиоко, изхвърча от автобуса без повреди. Ускорявайки дори над 100 км/ч, автобусът се сблъсква няколко пъти и продължава. В Кадик, Юми получава обаждане да отиде във фабриката. Жереми е локализирал автобуса, докато Аелита вижда активираната кула. Юми пристига и бива виртуализирана.

В лабораторията, Жереми схваща, че Ксана е насочил автобусът на петрохимически комплекс извън гърда. Джим преряза няколко жици, но нищо не се случи, да не споменаваме как прерязаните жици блокираха вратата. През телефона, Улрих казва на Джим къде са насочени, и Джим го пита как го знае. Все пак, Улрих има извинение, докато Сиси се извинява на Улрих за свадата. Виждайки как се извини, Улрих дава телефона на Сиси, за Жереми да ѝ говори какво трябва да правят, за да избегнат фатален сблъсък. В Лиоко, Аелита и Юми ги окръжи пясъчна буря, когато бяха близо до кулата. В средата на циклона, намира се мегатанк. Автобуса и го преследват два полицейски автомобила. Жереми обажда на Сиси, че автобусът ще обърне на ляво, и всички се залитат на лявата страна. Това не го спря.

Мегатанкът изстрелва своя лазер и Аелита и Юми успешно го избягват, без оглед на това, че каквото едва се е видело. Ксана обаче изигра мръсен трик: развали връзката между платата, за да имобилизира тях двете, в същото време, когато изчезва пясъчната буря. Аелита създава мост със своята креативност, докато Од окончателно пристига във фабриката. Виртуализира се в момента, когато Юми я девиртуализира мегатанкът.

Ксана пак раздвоява платата и Од спасява Аелита. Мегатенкът започва да ги преследва и пак настава пясъчната буря. Од се втурва с Аелита към пропастта и прехвърля я на другата страна и скача на това плато. Мегатанкът пада в дигиталната празнина и изчезва бурята. Аелита влиза в кулата, Джим се опитва да изхвърчи от автобуса, но Улрих го върна. Автобусът го преследват четири полицейски автомобила, който пробива сигурностните порти на петрохимическия комплекс. Кулата е деактивирана няколко сантиметра от масивен химически резервоар. Жереми стартира връщане в миналото.

Юми взима дневника на Улрих и дава му го, уверена, че не го е чела. Улрих кажва, че ще ѝ каже какво пише вътре, и намира Сиси пред стаята. Тъй като видя, че той има дневника си, избяга. Улрих влиза и намира щастливи Од и Жереми.

Любопитни факти[]

  • В този епизод, нито един Воин на Лиоко не е употребил оръжие в виртуалния свят.
  • Открито е, че и Улрих и Сиси водят дневници.
  • В този епизод е представено, че Юми знае как да взломи брава.
  • Това е последният епизод, в който Кристоф Кабайеро е имал ролята на Од в английския дублаж.

Галерия[]

Advertisement