Код Лиоко Уики
Advertisement
Ден на влюбените
Lyoko32
Дата на излъчване (Франция) 5 октомври 2005 г.
Дата на излъчване (САЩ) 26 септември 2005 г.
Оригинално име Saint Valentin
Английско заглавие Saint Valentine's Day
Сезон 2
Епизод в сезона 6
Епизод в сериала 32
Списък с епизоди
предишен
Господин Пък
следващ
Последната смес

Ден на влюбените е шестият епизод от втория сезон и тридесет и вторият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

В Академията Кадик е нощ и човек в червено яке подхожда към вратата на стаята на Аелита и остава малък подарък. Джим, междувременно, го забелязва, но човекът после се магнетизира на тавана и си тръгва като паяк. Джим не вярва на очите си. Докато това се случваше, Аелита схваща, че в кутията за подарък е била огърлица с розово клъбце.

На следващия ден е Денят на влюбените (в западната култура известен и като ден на Свети Валентин) и Юми твърди, че огърлицата е от Жереми. Тя и за в бъдеще е доволна и благодари се на Жереми, което го обърква. Аелита не знае за истината зад подаръка и Жереми предполага, че за Од става въпрос, който казва, че геният е само влюбен в нея. Не се завършва така добре; Од и Жереми вдигат тона в час по история и получават два часа задържане след часовете. Денят на влюбените довежда и до разногласия: Сиси кани Улрих на концерт на Събсониксите (Събдиджиталсите), а Уилям на Юми ѝ подарява букет цветя. Улрих, недоволен, чете на Сиси песен, която е написал. Юми и Улрих, логично, се скарват.

Групата не е накуп, докато Аелита усеща замайване. В тоя момент идваме до съзнанието, че огърлицата е само трик на Ксана, за да контролира Аелита. В час по биология тя на Жереми спонтанно му казва, че иска да отиде в Сектор 5, за да намери данни за антивируса. Тя после го целува и Жереми се преобръща от стола и получава още два часа задържане след часовете. Тъй като Од също е в наказанието а Улрих е със Сиси, Аелита отива в Лиоко само с Юми. В горския сектор, Аелита иска да иде по противоположна посока и отхвърля Юми на страна и качва се на оверборда.

Юми на оверуинга преследва Аелита, за да я предотврати и за в бъдеще да слуша Ксана. Междувременно, Жереми звъни на Од и Улрих, които е задържал Джим. Професорът тогава ги пуска, тъй като не забелязва, че Жереми използва модулатор на глас, за да звучи като директор Делмас. Междувременно, пътят на Юми до крайпътната кула, където се е насочила Аелита го блокират раци, но успешно ги унищожи. Аелита вече е стигнала през кулата в ледения сектор и Юми я следва.

Юми настига Аелита и спира я. Не искайки нищо на своя път, Аелита използва своята креативност, за да създаде дупка изпод Юми и продължава към ледена пещера. Юми се държи за ръба, а на Жереми му трябват две минути, за да я девиртуализира. Тя започва да губи хватката, но в тоя момент я спасява Улрих, който е виртуализиран с Од. Той тогава ѝ дава да се разбере, че песента за Сиси е посветена на нея (Юми), но тогава му изпада от ръката; Жереми, все пак, успява да я девиртуализира от фатално падане. Од преследва Аелита.

Аелита стига до ледената пещера, където я чака медуза. Тя, щом види Од и Улрих как тичат към нея, блокира входа със зид от лед. Од успява да се изкатери през него, но Аелита го имобилизира заледявайки му краката. Тогава тръгва волно да подходи към медузата, която я хваща с пипалата си. Жереми, не знаейки какво да прави, нарежда на Од да стреля по Аелита, тъй като на Ксана заради меморията ѝ е нужна жива. Аелита накрая заради лазерните стрели губи доста жизнени точки, но медузата се отказва и пак е под своя контрол. Тогава заминава с Од и Улрих до кулата в ледения сектор и деактивира я.

Когато Аелита се върна на Земята, Юми счупи огърлицата търсейки отговори. В кълбцето през всичкото време се намираше компютърен чип с окото на Ксана, който Жереми ще проучи. В академията, Улрих се съгласява да иде със Сиси под условието Сиси да убеди баща си да извлече Жереми от задържането след часовете.

Любопитни факти[]

  • На 14-ти февруари 2012 г. Кабилион постави пълната версия на епизода на своя канал на Ютюб само за един ден.
  • Одд каза на Жереми, че трябва да спазят два часа наказание, но Жереми има четири.
  • Оверуингът е дваж в същия епизод програмиран.
  • Когато Аелита е сканирана, клъбцето на огърлицата изглежда равно вместо със сферичен облик.

Галерия[]

Advertisement