Код Лиоко Уики
Advertisement
Двойна игра
Lyoko67
Дата на излъчване (Франция) 14 август 2007 г.
Дата на излъчване (САЩ) 12 юни 2007 г.
Оригинално име Mauvaise réplique
Английско заглавие Double Take
Сезон 4
Епизод в сезона 2
Епизод в сериала 67
Списък с епизоди
предишен
Завръщането на Уилям
следващ
Подгряващи

Двойна игра е вторият епизод от четвъртия сезон и шестдесет и седмият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Този епизод се отваря с Воините на Лиоко в стаята на Жереми. Жереми открива, че в течение на няколко нещастни нощи отново е направил оставащите сектори на Лиоко и е ъпгрейднал оръжието и аватарите на останалите Воини и значително е усилил техните способности. След обсъждане какво трябва да направят за изчезването на Уилям, Жереми използва синтесайзър за глас за да се представи бащата на Уилям и звъни на директора, казвайки, че Уилям е болен от треска и няма да идва в училище. Докато другите си ходят на обяд, Жереми отива във фабриката да прави повече работа.

Истинският баща на Уилям обаче, Джеимс Дънбар, звъни на училището кратко по-късно, загрижен заради това, че не е в състояние да стъпи в контакт със своя син. Първо, директорът не му вярва, но заради своята секретарка Никол Уебър, господин Делмас започва да съмнява. Не знаейки къде е Уилям в истината, администрацията започва да го търси из кампуса. Улрих звъни на Жереми, за да му обвести, че училището търси Уилям. Вече претоварил, Жереми решава да активира кула в новонастаналия пустинен сектор и да създаде полиморфния клонинг от себе си, който да посещава училище, докато остава във фабриката.

В училището, Воините на Лиоко са близо до автомата за продажба, когато стигне клонингът на Жереми и запознава ги. Въпреки това, че има съвършено подобие на реалния Жереми, клонингът има полярната противоположност от личността на Жереми. Показва се, че е прекалено самоуверен в себе си и флиртува с Юми. Вярвайки, че е капан на Ксана, групата е готова да го нападне, когато истинският Жереми звъни на Юми и запознава ги за своя клонинг. После потвърждава, че причината на различната личност на клонинга е просто „непрекъснато появяващо се качество“.

В час по гимнастика, клонингът на Жереми има съвършени гимнастически способности, така че Джим е изненадан. Междувременно, в Лиоко, Уилям стига на кулата на Жереми и се опитва да поеме контрола на кулата за Ксана. Уилям и Жереми се борят за контрола на кулата, затова клонингът на Жереми започва да се държи неправилно. Когато Джим казва на клонинга да види медицинската сестра Йоланда Перудин след спад на пода, Улрих, Од и Аелита са доброволци да го следват. Улрих и Аелита звънят на Юми, а тези тримата си ходят във фабриката, докато Од остава в училището, за да поеме клонинга. Од привлича клонинга в килер за отлагане и хвана го вътре, за да предотврати други хора да свидетелстват за неговото нередно поведение.

Във фабриката, Юми, Аелита и Улрих се виртуализират в Лиоко и за пръв път виждат своите одежди и модифицираното оръжие. След като си тръгва, Улрих се изправя срещу Уилям. Междувременно, в училището, Ксана получава цялостен контрол над клонинга, който бяга от килера. След като напада на директора, клонингът после се отваря за фабриката. Од звъни на Жереми, за да го предупреди, а умното момче исключи фабричния асансьор като мярка на предосторожност. В Лиоко, когато тарантула унищожи оверуинга с изстрел и Аелита и Юми падат в дигиталното море, Аелита използва своите нови криле, за да спаси себе си и Юми. Междувременно, клонингът стига във фабриката и проклина контрола на Жереми над асансьора. Като отговор, Жереми заключва вратите, водещи в лабораторията.

Докато Юми и Аелита се борят срещу тарантулите, Уилям девиртуализира Улрих. Във фабриката, клонингът започва да следва отворените лабораторни врати. Междувременно, Од най-накрая стига и ползва незабавните лествици, за да стигне до Жереми. Од и клонингът стигат в лабораторията същевременно, а Од и Жереми влязоха в по-късна борба. Аелита успява да влезе в кулата и да я деактивира, щадейки Жереми и Од от клонинга. Уилям обаче тогава се приближава към Юми, която все още е в Лиоко, и се опитва да я помъкне в дигиталното море. Юми звъни на Жереми за помощ, но Жереми схваща, че клонингът е повреден интерфейс в лабораторията и че не може ръчно да я девиртуализира. Назад в Лиоко, Уилям бута Юми от платформата. Тя обаче му хвана ръката и тези двамата падат към дигиталното море. Но, преди да пада в цялостност, Жереми успява да виртуализира Од на време, за да спаси Юми. Тези двамата гледат как Уилям волно се повлича в дигиталното море. Жереми тогава активира връщане в миналото, за да изтрие спомените на Джим и на господин Делмас и да поправи суперкомпютъра.

Назад в лабораторията, групата говори за това какво да прави за отсъствието на Уилям на Земята. Жереми решава, че ще реактивира кулата и ще създаде полиморфния клонинг с изгледа на Уилям, за да отбие каквито и да е съмнения за сега. Клонингът на Уилям, въпреки че мрачен, след това взима мястото на Уилям в Академия Кадик.

Любопитни факти[]

  • Новите аватари на Воините на Лиоко имат своето първо появяване в този епизод. Също така, тяхното оръжие и особените способности са донякъде подобрени и модифицирани.
  • В този епизод за първи път се появява бащата на Уилям, Джеимс Дънбар.
  • Само в този епизод на този сезон използва се утрояване, предполагаемо защото Уилям знае кой е истинският Улрих.
  • Това е вторият път, че Ксана контролира кула, която Жереми е активирал (първият бе, когато Ксана желаеше да изтрие дневника на Франц Хопър преди да бъде декодиран).
  • В този епизод съществува противоречие: когато клонингът е поразен, ударът, който Од дава на терминала на суперкомпютъра, остава го достатъчно повреден, за да не може да виртуализира Юми, но тогава може без проблеми да виртуализира Од.

Галерия[]

Advertisement