Код Лиоко Уики
Advertisement
Границата
Lyoko19
Дата на излъчване (Франция) 7 януари 2004 г.
Дата на излъчване (САЩ) 13 май 2004 г.
Оригинално име Frontière
Английско заглавие Frontier
Сезон 1
Епизод в сезона 19
Епизод в сериала 19
Списък с епизоди
предишен
Смъртна музика
следващ
Роботите

Границата е деветнадесетият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

В началото на епизода, Жереми стартира програмата за материализацията на Аелита всред нощ, но неуспешно минава в последния момент. След това пита Аелита да ли е събрала правилно всичките данни и е направила онова, което ѝ е казал, и поради стреса е убеден, че ако продължат да „работят един срещу друг“ никога няма да успеят. Тогава той се извини, мислейки, че с реакцията си е обидил Аелита, но тя все пак затвори.

На сутринта, идва Юми при автомата, където е остатъкът на Воините на Лиоко. Жереми е видимо лошо настроен. В час по математика казва на Улрих и Од какво се е случило и после тогава съобщи на първия, че трябва да си иде. Улрих е объркан, на което Жереми обясни, че ще отиде в Лиоко, за лично да се извини на Аелита. За времето на почивката, Юми отказва идеята на Жереми, тъй като никой освен него не знае как да използва изинтерфейса, но тогава пристава. По-късно във фабриката Юми схвана, че използването на суперкомпютъра е усложнявано, но че това на Жереми му върви без дилема (той ѝ дава бележки). Од и Улрих изпращат Жереми в скенер. След като Жереми бива сканиран, нещо обаче тръгва на зле.

Аелита обяснява какво се е случило: в течението на виртуализацията, Юми случайно доведе до изолирането на меморията, употребена за трансфера. Заради това, Жереми е пленен в област, известна като виртуално лимбо — в същност, намира се в кабелите. Аелита е обаче в състояние да комуникира с Жереми чрез връзка със суперкомпютъра и казва им, че е нужно да извлече меморията от крайпътните кули на всеки сектор и да я насочи на всичките три скенери. Докато Аелита отива към крайпътната кула в ледения сектор, Юми решава да се върне в Кадик, за да избегнат съмнение, загрижена, тъй като Ксана може да нападне по всяко време. Улрих надзирава Аелита, а Од играе Тетрис на конзолата на Улрих.

След като събере меморията от пустинния сектор Аелита преминава в горския сектор, където я нападнаха канкрелати. След това, Ксана схвана, къде още трябва Аелита да иде и реагира; когато Аелита се приближи към последната кула, която се намира в планинския сектор схваща, че я пазят блокове. Улрих не може да изпрати Од в Лиоко, без да знае как да го направи и тъй като няма достатъчно мемория, която може да се насочи на скенерите, но Аелита настоява да употребят бар един скенер, за да ѝ помогнат, и в тая цел звънят на Юми да вземе лаптопа на Жереми (но я хвана обаче Джим). В тоя момент, Аелита се разтревожи, тъй като схвана, че суперкомпютърът бавно е тръгнал да изтрива Жереми и трябва бързо да действат.

Тъй като Джим отведе Юми при директора, Улрих се връща в академията, за да помогне на Юми, но не може директно да разговаря с директора. Затова пита Сиси. Дори и ако ѝ обещава, че ще излиза с нея един месец, тя отказва да поразговаря с баща си, за Юми да излезе от неприятностите. Само след като Улрих ѝ даде „компенсация“ (целувка) тя се съгласява да я спаси от директора. В това и успява.

В Лиоко, блоковете забелязват Аелита и тръгват за нея, заради което тя бяга. По връщането във фабриката, Юми виртуализира Улрих в планинския сектор, за да помогне на Аелита използвайки допълнителната мемория от конзолата, която използваше Улрих. Той унищожава блоковете и Аелита успява да върне всичката мемория и може да влезе във виртуалното лимбо. Там събужда Жереми и докосва го, връщайки го във фабриката и спасявайки го от опасността суперкомпютърът да го изтрие. В скенера се появи без съзнание и водят го в стаята си. Когато се пробуди казва, че изживяването му било фантастично. По-късно тая вечер, Улрих звъни на Юми, за да ѝ обясни ситуацията със Сиси, но е бясна и прекъсва обаждането.

Любопитни факти[]

  • Това е първият епизод, в който Ксана не е нападнал Земята.
  • Това е и първият епизод без връщане в миналото.
  • Това е първият епизод, който представя виртуалното лимбо.

Галерия[]

Advertisement