Код Лиоко Уики
Advertisement
Господин Пък
Lyoko31
Дата на излъчване (Франция) 28 септември 2005 г.
Дата на излъчване (САЩ) 23 септември 2005 г.
Оригинално име Mister Pück
Английско заглавие Mister Pück
Сезон 2
Епизод в сезона 5
Епизод в сериала 31
Списък с епизоди
предишен
Страхотен ден
следващ
Ден на влюбените

Господин Пък е петият епизод от втория сезон и тридесет и първият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Аелита има кошмари, в които малък елф го преследват вълци. Вълците го настигат и тя веднага се събужда в този момент. Жереми предлага да се върнат в Ермитажа. Веднъж там, Аелита има още едно видение с вълците. Видението я води до картина с дърво и зад нея намира кукла‑елф, чието име знае, въпреки че изглежда изобщо не я знае: господин Пък.

Докато прегледат господин Пък в академията, Сиси стига и мъчи Аелита, като хвърля куклата наоколо, поради което изпада ключе. Улрих го взима и го дава на Жереми, който схваща, че това е ключето на шкафче на железопътната станция. Отключвайки тамошното шкафче, намират видео‑дневници, записани в компактдискове на Франц Хопър. Дневникът обаче е добре шифрован и би било нужно дълго време, за да се дешифрират.

На следващата сутрин в училището, Од и Улрих се опита да ги обладае Ксана използвайки спектри, но опитите им неуспешно минават. За това казват на Жереми и си тръгват. Няколко секунди по-късно, спектър успешно обладава Жереми, който после унищожава дисковете. В час по физическо, обладаният Жереми се преструва, че си е изкълчил глезена. Пита да ли Аелита може да го отведе в лазарета. Когато никой не ги видя, той онесвести Аелита и отвлече я.

Докато Жереми води Аелита във фабриката, останаите съзнават какво се е случило и следват го. Там Улрих, Од и Юми се борят с Жереми и отнемат му Аелита. Всички освен Ода, който е останал, за да отмъкне Жереми, отиват в лабораторията. За съжаление на Од, Жереми има възможността да генерира електроенергия и да силно удари стомана. Од успешно се бори но е незначително.

В Лиоко, Юми и Улрих се борят с блокове в ледения сектор. Жереми порази Од и отива в лабораторията, където девиртуализира Юми. Блок заледи крака на Аелита така тя да не стигне до кулата и стига медузата да ѝ открадне меморията. Од стига в лабораторията и се опитва да убоде очите на Жереми, само за да се сети, че носи очила. Все пак, стига Юми и бори се с Жереми, докато не е отхвърлена. Улрих спасява Аелита от медузата и тича в кулата, за да я деактивира. Жереми Од почти разтърси с електроенергия, но кулата е деактивирана в последния момент.

След като се освести, Жереми обяви, че е копирал дневника на Франц Хопър на част от суперкомпютъра със строго ограничен достъп. Юми теоретизира, че Улрих и Од Ксана не е успял да ги обладае заради тяхното изживяване в Лиоко, което е и причината на онзи, което се е случило. Жереми тогава успешно отива в Лиоко, но след битка с мегатанкове (не е видяно) се отказа от по-нататъшни тръгвания в Лиоко, предпочитайки своето място в лабораторията. Всички се смеят заради смешния изглед на Жереми в Лиоко. Тая нощ, Аелита спи държейки господин Пак. Чуваме тогава гласа на малко момиченце и сцената е затъмнена.

Любопитни факти[]

  • Това е първият епизод от сериала Код Лиоко, който в САЩ е излъчен преди излъчването във Франция. Остатъкът на сезона също е първо излъчен в САЩ.
  • Показано е, че Ксана не може да обладае лицата, които дваж или повече са били в Лиоко.

Галерия[]

Advertisement