Код Лиоко Уики
Advertisement
Горещ душ
Lyoko75
Дата на излъчване (Франция) 23 август 2007 г.
Дата на излъчване (САЩ) 14 август 2007 г.
Оригинално име Corps céleste
Английско заглавие Hot Shower
Сезон 4
Епизод в сезона 10
Епизод в сериала 75
Списък с епизоди
предишен
Предпочитам да не говоря за това
следващ
Езерото

Горещ душ е десетият епизод от четвъртия сезон и седемдесет и петият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Този епизод започва с изображение на комета, която се приближава към Земята. Междувременно, Воините на Лиоко са в търсене за Франц Хопър и Уилям в дигиталното море, а Жереми поставя новата програма на Скидбладнира, която ще му позволи по-добре да детектира био-сигнали. Но само Аелита, Од и Улрих са в Скида: Юми, заедно с остатъка на своя клас, е заета помагайки на най-младия клас да създаде скалиран модел на соларната система на пътеката на училището.

В Скида, Аелита открива лека следа от ДНК в тоя район, а тя започва да пътува на тази позиция. Междувременно, в лабораторията, Жереми гледа във вестите, че сегмент на кометата VG724 по-късно тоя ден ще премине близо до Земята. В Академия Кадик, Юми е сдвоена със своя по-млад брат Хироки и неговия приятел Джони, а заедно им е задължен скалираният модел на Земята и Луната. В лабораторията, суперскенерът изведнъж регистрира активирана кула в пустинния сектор, а Жереми нерадо нарежда на Скида да напусне сигнала ДНК и да се върне в Лиоко. Междувременно, открива се, че Ксана е притежавал военен сателит и го е използвал за паленето на лазер към кометата, което е предизвикало да се разбие и да промени своята посока, създавайки масивен метеорен дъжд, който започва да пада към Земята.

След като получи обаждане от Жереми, Юми се измъква от академията и започва да отива във фабриката. След гледането на съмнителен доклад за извънредни ситуации във вестите за кометата, която се разпада, Жереми проучва VG724-а и открива, че метеорният дъжд ще дойде в близостта на фабриката и ще унищожи суперкомпютъра и всичко останало в тоя район. Аелита се опитва да убеди Жереми веднага да излезе от фабриката, но той отказва, решавайки да останат, за да се върнат в миналото в подходящия момент. Жереми после звъни на Юми, която е в парка, и говорят за метеорния дъжд. Жереми ѝ казва да дойде във фабриката, но в страх за брат си, Юми не послуша Жереми и се връща в академията.

Докато Скидът се приближава до Лиоко, пленен е в защитна стена, принуждавайки Аелита и Жереми да търсят начин да го разбият. В академията, Юми информира госпожа Херц за метеорния дъжд, а само я уверява, когато по-малки метеорити започват да влизат в атмосферата и стават видими на небето. Госпожа Херц уверява господин Делмас на опасността и той се съгласява на мирна и тиха евакуация на училището. Жереми заключва, че планът на Ксана е да убие с един удар две мухи: да унищожи суперкомпютъра с метеорния дъжд и да хване Аелита в дигиталното море, за тя да може да бъде пленена. Той и Аелита обаче успяват да пробият защитния зид и да освободят Скида. Жереми е загрижен, че Скидът няма да се връща назад в Лиоко на време преди метеорния дъжд, та решава да хаква военния сателит и да се опитва да промени метеоритната посока далеч от Земята.

Академията Кадик се евакуира под заплахата от противопожарна тренировка, докато Жереми получава достъп до сателита. После звъни на Юми, която все още е в академията и търси от нея да закачи неговия лаптоп до антената на покрива на сградата по природни науки, така че той да може директно да се свърже със сателита. Докато обаче се измъква от куп ученици, намира Хироки и Джони, които решават да я следват. Междувременно, Аелита и останалите идват в Лиоко, и използват Скида, за да пътуват до активираната кула. Когато обаче тя, Од и Улрих излизат от виртуалния кораб, Уилям, три тарантули и канкрелат се изправят срещу тях. В сградата по природни науки, Юми стига до заключената сигурностна врата, а Хироки и Джони я спират. Хироки търси да знае какво Юми прави, но не ѝ вярва, когато му каже за метеорния дъжд. Когато обаче малък метеорит пада върху академията и разтърсва сградата, Хироки приема и отваря бравата на вратата за Юми.

В Лиоко, Улрих, Од и Аелита са значително превъзхождани и принуждавани да се оттеглят. Междувременно, на покрива на сградата по природни науки, Юми и Джони заедно работят по свързването на лаптопа на Жереми с антената. Повечето от дъжд обаче вече е прекалено близо до Земята, за да ревидира курса си, а най-големият метеорит влиза в атмосферата директно над училището. В Лиоко, Аелита забелязва, че чудовищата не я атакуват и схваща, че Ксана иска да я хване жива и да унищожи суперкомпютъра, но ако тя е на Земята, Ксана не може да проведе нито един от тия цели. Така, Аелита нарежда на Од да я девиртуализира, а Ксана е принуден да използва сателита, за да експлодира големия метеорит, щадейки Аелита, суперкомпютъра и остатъка на Земята. Признавайки поражението, Ксана деактивира кулата, дематериализира тарантулите, а Уилям се връща в мрежата. Джереми активира връщане в миналото.

След всичко това, Воините на Лиоко се срещат в стаята на Жереми, където Юми съобщава, че тя, Хироки и Джони получили най-високата оценка в класа за своите модели на Земята и Луната. Този епизод се завършва с Юми, която е загрижена заради своята поверителност, сега, когато знае, че Хироки може да деблокира бравите на вратите.

Любопитни факти[]

  • Името на кометата беше VG724.
  • В този епизод се появява търсачка, която изглежда е моделирана след Киви.
  • В този епизод за втори път Ксана превзима сателит; първият път, когато е контролирал сателит, бе военния с изключително мощен и деструктивен лазерен лъч в епизода „Сателит“.
  • В този епизод за първи пут в оригиналния сериал се появява защитен зид в дигиталното море.
  • В този епизод се открива, че и Хироки и Джони могат да деблокират бравите на вратите.
  • Сателитът, който е използван в този епизод, е подобен или, вероятно, същият като онзи, който се появява в епизода „Сателит“.
  • Споменават се атомните бомбардировки на Хирошима и Нагасаки.

Галерия[]

Advertisement