Код Лиоко Уики
Advertisement
Голям бъг
Lyoko5
Дата на излъчване (Франция) 1 октомври 2003 г.
Дата на излъчване (САЩ) 23 април 2004 г.
Оригинално име Big bogue
Английско заглавие Big Bug
Сезон 1
Епизод в сезона 5
Епизод в сериала 5
Списък с епизоди
предишен
Дневник
следващ
Труден избор

Голям бъг е петият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Тамия разговаря с Мили за своя моден стил. Престават да разговарят, когато видят Улрих как идва. Разговарят за това, как красиво изглежда. Сиси, слушайки ово, казва им, че са прекалено млади за него. Мили ѝ се сопва, казвайки, че ги обижда, тъй като са по-млади. Тази казва, че всяко момче в училище иска да излезе с нея, което е стопроцентно лъжа. Юми, Од и Улрих пристигат и Од унижава Сиси, която пита Улрих кога той ще признае, че е влюбен. Той ѝ отговаря, че е алергичен към самонадеяни личности, съответно Сиси, и че самата е обожателка на себе си. Од казва на Мили, че никой няма да ги откаже, щом има загубеняци, който дружат с Сиси. Николас е лют, но Сиси го успокоява и, поразена, заминава. Улрих казва, че тя с тези умения би трябвало да бъде дресьор на кучета, а на тоя коментар Од отива да нахрани Киви.

Улрих и Од отиват в стаята си, докато Юми отива у Жереми, който работи пред компютъра. Той казва, че е развил ненатурална аларма за катастрофи със скала от 1 до 10. Надява се, че ще могат някои уебсайтове да употребят неговата аларма. Автоматично би забелязала катастрофа по-голяма от 5, в този случай може би атака на Ксана. Юми пита Жереми да ли Улрих обича Сиси, докато той пита да ли се шегува, добавяйки, че ревнува. В стаята на Од и Улрих, Од храни Киви. Улрих предлага да се пошегуват със Сиси и Од се съгласява. Сиси получава съобщение на мобилния, което ѝ казва да иде до бараката за инструменти и отива, вярвайки, че е от Улрих.

Междувременно, във френските комуникативни мрежи настават многобройни прекъсвания; от въздушния трафик, през светофарите до влаковете. В центъра за координация на влаковете, пристигат оплаквания, че релсите не работят както трябва и че два автоматични товарни влака ще се сблъскат. Служителят твърди, че до сблъсъка на влак 3611 и влак 9432 ще дойде след 26 минути и че първият споменат носи отровни субстанции. В стаята си, Жереми попълни програмата си и прозорчето изскочи. Това е предаване на живо, където репортер казва, че компютърен вирус е инфектирал всичките компютърни системи във Франция, смущавайки комуникации, банките, метрата и въздушния трафик. Също е казано, че е най-вероятният най-опасен сблъсък на влакове. След това, репортер Джон Суомп обажда, че един влак носи отровни субстанции, които би предизвиквали невидяна екологична катастрофа. Организирана е евакуация на околното население.

Жереми казва Юми да иде по другите, докато той отива във фабриката. Од и Улрих се скриват в храстите край бараката. Зове ги Юми на мобилния, телефоните им вибрират, но така само трикът ще им се съсипе, та гасят телефоните. Юми се пита защо не се обаждат на мобилния. Сиси отваря вратата на бараката, очаквайки Улрих да е вътре, но изскочи Киви, кой я събори и я олиза. Тези двамата излизат и умират от смях, докато Киви отива сам до стаята на Од. Сиси споменава училищното правило, което забранява животните в академията. Във фабриката, Жереми контактира Аелита, която казва, че ще търси пулсации. Юми вири в стаята на Од и Улрих, но си тръгва защото никого там няма. След това Сиси следва Киви, който вскачва в отворено чекмедже, и тази затръшва чекмеджето, искайки да го върне на Од. Юми намира Од и Улрих и не е щастлива, но тогава идва Джим, държейки кучето на Од, и води го в канцеларията на директора. Сиси отдаде на Джим за кучето, което е изключително злобно. Юми тогава води Улрих във фабриката.

В лабораторията, Жереми гледа новините. Репортерът казва, че сблъсъкът още не е възможно да се избегне. Полицията е претрупана с зовове за помощ, а плячкосвания бухтят щом са покварени сигурностните аларми. Аелита казва на Жереми, че е усетила пулсации в пустинния сектор. Юми и Улрих се подготвят за виртуализацията, докато Од е отведен в класна стая, където ще чака до идването на родителите си, за да вземат кучето. В пустинния сектор, двамата се появяват близо до Аелита. Джим дрема, докато Од приема съобщение „С.О.С. КСАНА“; за жалост, случайно пробуди Джим, и прави извинение, говорейки, че Киви трябва да отиде по голяма нужда. Джим в това не вярва и продължава да спи. Од прошепва на Киви, питайки да ли иска кекс. Киви започва да лае, събуждайки Джим. Од му казва, че Киви наистина трябва да отиде по голяма нужда, но Джим лично ще води кучето. Тогава излиза с Киви. В Лиоко, четири блока атакуват тримата. Юми и Аелита се втурват към кулата, докато Улрих се постарава за блоковете. С утрояването унищожи един блок, но два клонинга са унищожени.

Джим се люти, тъй като Киви още не е намерил подходящо място. Баш когато кучето се приготвя да го направи, Джим го връща в класната стая. Схвана, че Од си е тръгнал през прозореца, и баш тогава Киви пишка на пода. Од стига до фабриката, а остават осем минути до сблъсъка на влаковете. В Лиоко, остана един блок, но тоя блок девиртуализира Улрих. Од е виртуализиран в Лиоко, докато Аелита и Юми се намират при къп остри скали. Блокът настига Юми и Аелита, но тя използва телекинезата, за да го унищожи. За жалост, когато това се случи, девиртуализирал я е мегатанк. Аелита се втурва към кулата, но мегатанкът я предотвратява от това и тя използва креативността, за да направи пропаст. Мегатанкът минава над пропастта и стреля по нея. Од жертва своите 50 жизнени точки, и унищожава мегатанка с лазерна стрела. Аелита деактивира кулата, баш когато влаковете почти са се сблъскали. Жереми тогава стартира връщане в миналото.

Сега Одд и Улрих изиграха същия трик, само по-друг; когато Сиси отвори вратата на бараката, изскочи Херв (който също получи съобщение за бараката) и събори я. Той признава, че е влюбен в Сиси, искайки да я целуне. Все пак, тя го хвърля настрана. Тези двамата са снимани, и снимка отива на Кадишките новости. Юми казва „Това е много лошо. Току-що видяхме началото и края на прехубавия романс!". Всички се смеят, но Улрих и Юми се гледат, знаейки, че техният е тъкмо началото.

Любопитни факти[]

  • Влакът с токсичните химикали беше номер 3611.
  • Това е първият път, че Киви е бил в голяма несгода.

Галерия[]

Advertisement