Код Лиоко Уики
Advertisement
Във върховна форма
Lyoko47
Дата на излъчване (Франция) 25 януари 2006 г.
Дата на излъчване (САЩ) 28 октомври 2005 г.
Оригинално име Au meilleur de sa forme
Английско заглавие Tip-Top Shape
Сезон 2
Епизод в сезона 21
Епизод в сериала 47
Списък с епизоди
предишен
Вече видяно
следващ
Има ли някой там?

Във върховна форма е двадесет и първият епизод от втория сезон и четиридесет и седмият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Време е за медицинска ревизия в Академията Кадик. Различни ученици обсъждат своите различни проблеми, както са акнето на Херв, късогледството на Жулиен или мършавостта на Од. Жулиен се опитва да запомни теста за зрение, за да избегне да носи очила. Од още се отнася на себе си като „строен“. Сиси говори на Улрих за това как нейният здравословен картон е съвършен. Жереми разговаря с Аелита за нейната липса на медицински записи или ваксинации. Притеснява се, че ще съзнаят, че тя не е напълно човек. Аелита е сигурна, че всичко ще бъде наред, казвайки Жереми да я види достатъчно човек. Йоланда Перудин, медицинската сестра, извиква Жереми, Жулиен и Од да започнат медицинската ревизия.

В лазарета, медицинската сестра прави нещо повече от да потвърждава онова, което всеки от тях вече знаеше. Од наистина е мършав, а Жулиен не е само късоглед, ами има лоша памет. Аелита и Сиси са следващите. Сиси съзнава, че има два и половина килограма наднормено тегло, но не иска да го приеме като истина, и вместо това тя казва, че кантарът е развален. Аелита пита за своя липсващ медицински запис, но Йоланда я уверява, че то няма да бъде проблем. Междувременно, лаптопът на Жереми детектира активирана кула. Той казва на Улрих да чака Аелита, докато той и Од заминават във фабриката. След като Жереми призове Юми за тревогата, тя тича и си тръгва от своя час по физическо. Йоланда е мишената на Ксана, така че спектър на Ксана я притежава. Писък на Сиси предупреждава Улрих за това, но Йоланда вече е изчезнала с несъзнаващата Аелита.

Във фабриката, Жереми е информиран за обладанието на Йоланда. Заключва фабричния асансьор, опитвайки се да я забави, което няма да трае дълго. Гледайки как не могат да деактивират кулата без Аелита, Жереми има нова идея, която да изпробва. Ще създаде свой собствен спектър, за да притежава един от неговите приятели. По тоя начин, могат да се борят срещу Йоланда под контрола на Ксана под еднакви условия. На фабричния етаж, Йоланда стига с Аелита. Съзнава, че асансьорът е обездвижен и тръгва към приступниот коридор. Улрих се появява, за да я забави. Жертвите на Ксана винаги стават по-силни и по-мощни с всяко обладание, а днес, за жалост за Улрих, не е изключение. Йоланда има невероятно мощна способност да създаде светли жълти кълба от електрическа енергия, с които да атакува враговете си. Улрих не може да се носи с продължителни нападения.

Назад в лабораторията, Жереми започва своя тест, когато активира кула в планинския сектор. Неговата активирана кула е зелена вместо червена като кулите на Ксана. Появява се спектър… Това е Жеремификация: версия на обладание, освен това, че личността подвъргната от спектъра, който тази програма задейства има и за в бъдеще контрола над себе си, а има и качествата на пикселизирано същество. Жереми използва свой спектър, за да притежава Од. Назад на фабрични етаж, Аелита успява да побегне от Йоланда, но е пленена на входа в коридора. Йоланда накрая изхвърли Улрих и се върна до Аелита. Като го прави, Од излиза от коридора и напада я. И двамата са на равномерно ниво. Од играе на време, докато Аелита и Улрих побягват. В дълбочината на фабриката, Йоланда и Од се борят, за да видят който е по-добър. Изглежда, че Од е по-добър в началото, използвайки новите способности, които току-що получи, сякаш винаги ги е имал. Йоланда накрая го изпрати във водата използвайки необична силна и мощна сферична яка жълта енергия над Од.

Аелита, Улрих и Юми се виртуализират в горския сектор. Когато стигнат в Лиоко, тръгват към кулата на превозните си средства. Пътьом, срещат се с два ръка. Улрих атакува един от тях, а Юми се грижи за другия. Канкрелат се появява, за да нападне Улрих и удря удар върху ръката му. Унищожена е обаче също така бързо. Назад във фабриката, Од започва бавно да губи своята енергия и своите суперсили, и звъни на Жереми, за да съзнае защо. Жереми не е съвсем сигурен, но не е нито изненадан. Докато Од продължава да се бори, Жереми губи контрола над кулата, която е активирал и Ксана поема контрола над тази кула. Ефектите влияят върху Од, който губи всичките си сили от Жеремификацията. Вместо да контролира Од, Ксана само ще напомпа всичката му жизнена сила, докато процесът не го убие. Безпомощен, Од е принуден да бяга и губи мобилния си телефон на пътя, тъй като Йоланда го унищожава.

В Лиоко, групата е информирана за ситуацията на Од. Аелита и Юми заминават в планинския сектор, докато Улрих остава, за да се грижи за чудовищата в горския сектор. Появява се рак, но Улрих лесно го унищожава. Още трима канкрелата стигат, за да се присъединят към борбата. Улрих използва овербайка си, за да унищожи всичките трима в един удар. В планинския сектор, Ксана направи целия сектор невидим. Всичко, което виждат е гъстата мъгла, която смущава сектора. Чудовищата обаче са защитени от същи я ефект. Неизвестен брой стършели извадиха оверуинга на Юми, причинявайки тя и Аелита да паднат. Под ръководството на Жереми, момичета могат да се хванат за платформата. Жереми продължава да ги насочва през невидимия пейзаж. Накрая се приближават към кулата. Тук невидимите стършели се връщат за втори рунд. Юми покрива Аелита, докато тя тича към кулата. Стършелите успяват да изтласкат Юми от ръба, но тя се грабна непосредно преди падането.

Назад във фабриката, Йоланда накрая избаци Од. Знаейки, че така или иначе ще умре, тя се върна в коридора. Аелита успява да деактивира кулата непосредно преди да умре. Назад в Лиоко, пейзажът и чудовищата отново се появяват. През всичкото време беше подът изпод Юми. Тя унищожава двата стършела, сега видими. Жереми виртуализира оверборда и момичетата се връщат в първата кула. В горския сектор, Улрих се е утроил и се занимава с блок, раци и трима канкрелати. Блокът е първият, който се унищожи, а тогава раците са следващите. Дори сам, тримата канкрелати нямат никакви шансове срещу Улрих. Неговите двама клонинги унищожават двама от тях, а после мучат третия, удряйки го във въздуха преди унищожаването. Аелита и Юми стигат, докато той отново се споява в едно лице. Когато Юми го пита къде са отишли чудовищата, Улрих току-що пита „Които чудовища?“. Назад в лабораторията, Йоланда стига да предизвика неволи. Стига и Од, но не може да се мери с нея. И Жереми и Од сестрата щеше да ги електрошокира, когато Аелита деактивира кулата. Ксана изгуби контрола над Йоланда, та тя припадна.

Назад в училището, Сиси се опитва да обясни какво се е случило, но нито директорът нито Джим не вярват в нейната история. Цялата история подсеща Джим за времето, когато работил в психиатрична болница. Както винаги, казва, че „предпочита да не говори за това“. Воините на Лиоко се появяват с Йоланда та Сиси не изглежда баш луда. Йоланда не си спомня нищо и вярва в историята на Аелита за това как е излязла на свеж въздух през прозореца. Докато Воините излизат от лазарета, Сиси изисква обяснение. Жереми я пита за нейните две и половина кила в повече. Сиси и за в бъдеще го отрича. Од се опитва да ѝ каже, че никой не е съвършен, на което тя отговаря изтъквайки неговата мършавост. Од все още настоява, че е „строен“, завършвайки епизода, докато другите се смеят.

Любопитни факти[]

  • Това е първият епизод, в който зелена кула е показана на заглавната карта.
  • Това е първият епизод, в който някой друг осим Ксана активира кула. В този случай, това бе Жереми.
  • Това е единственият епизод, в който Жеремификацията някога се използва и се споменава.
  • Това е първият епизод, в който Аелита деактивира две кули без връщане в миналото.
  • Главно, хората, което Ксана притежава, използват лилави лъчи, Йоланда Перудин обаче използва жълти кълба.
  • Това е първият път, че Ксана контролира две кули същевременно.

Галерия[]

Advertisement