Код Лиоко Уики
Advertisement

Връщане в миналото.

Връщане в миналото (Код Лиоко: Еволюция).

Връщането в миналото е времева координатна система, която е най-голямата възможност на суперкомпютъра. Позволява на потребителя да се върне най-много два дни назад във времето.

Добрата страна[]

  • Връщане към миналото може да изтрие необратими щети.
  • Само потребителят и виртуализираният човек помнят всичко, което се е случило преди връщането.

Лошата страна[]

  • Не засяга същества, свързани с Лиоко.
  • Не може да деактивира кулите или да върне човек под контрола на Ксана.
  • Смъртта не се анулира с връщането.
  • Връщането удвоява мощността на суперкомпютъра, и по този начин на Ксана през първия и втория сезон.

История[]

Франц Хопър „откри“ тази програма. За да подобри Лиоко, той стартира тази програма. Той повтори същия ден 2546 пъти, което е приблизително равно на интервала от седем години, без да знае, че е подсилвал Ксана със същия брой пъти.

В първия сезон, връщането към миналото започна да се използва все повече и и повече. След епизода „Страхотен ден“, използването на програмата стана по-рядко; в този епизод Ксана пое контрола над програмата, за да удвои силата си. Така стана достатъчно силен, за да запоседа хора. В епизода „Картите на масата“ Улрих злоупотребява връщането към миналото, за Юми да остане.

Тъй като Ксана не е живял в суперкомпютър от третия сезон, беше много по-лесно да се помислим за стартиране на програмата.

Галерия[]

Advertisement