Код Лиоко Уики
Advertisement
Ваканция в дим
Lyoko3
Дата на излъчване (Франция) 17 септември 2003 г.
Дата на излъчване (САЩ) 21 април 2004 г.
Оригинално име Vacances dans la brume
Английско заглавие Holiday in the Fog
Сезон 1
Епизод в сезона 3
Епизод в сериала 3
Списък с епизоди
предишен
Око да види, ръка да пипне
следващ
Дневник

Ваканция в дим е третият епизод от първия сезон и от сериала Код Лиоко.

Описание[]

В Академията Кадик е нощ. Улрих и Жереми правят графитен чертеж върху една от сградите. Междувременно, Киви влиза в стаята на Джим и събужда го. Той тръгва да го преследва и Од тихо честити на Киви. Джим го преследва през двора и Улрих бързо си тръгва, при което този вижда какъв е графитът: графитът представляваше дудъл във вид на Джим с големи заешки уши, очевидно обида.

На следващия ден, Юми, Од и Улрих чакаха вън от канцеларията на директора, където директорът разговаряше с Жереми, разочарован от поведението му. Жереми е наказан цяла седмицa ваканция, което и искаше, за да може да държи Ксана под око. Все пак, Сиси и нейната група в близост са объркани, щом Жереми изглежда, че искаше да бъде наказан, и затова мами баща си под претекста, че трябва да „учи“.

В парка, Улрих се жали, че трябва да учи математика цяла седмица ваканция, докато Од и Юми отиват със семействата си. Юми е загрижена да ли Жереми може да издържи Ксана сам, но я уверява, че ще бъде в ред и че така още може да работи по програмата за материализацията на Аелита. След това се появява Сиси и казва, че той няма да бъде сам, тъй като тя остава. Отведнъж се появява Джим и бясно нарежда на Жереми да обърше графита. Сиси се смее, но престава, когато Джим ѝ казва, че баща ѝ го е питал да надзирава учението ѝ. Улрих коментира, че учението му не звучи така лошо, когато схвана какво тези двамата правят.

По-късно Жереми бърше графита, Джим се отпуска, а Сиси прави математика. Предложи на Жереми помощ, докато Джим за момент не е тук, питайки го да ли е направил графита сам или му е помогнал „приятелят Ксана“, за когото е чула по-рано. Междувременно, Ксана събаря няколко варела в училищната сграда, докато Джим отива по гъба и четка за Сиси. От варелите излетя гъст, лилав облак. Сиси и за в бъдеще иска да знае, мислейки, че Ксана е гаджето на Жереми. Жереми лъже, че Ксана е рок-група и че Сиси не чула за това от всичкия „боклук“, който слуша. Жереми на Сиси ѝ дава гъба и си почива, нареждайки ѝ като Джим. Той пристига и не е щастлив.

Тая нощ, Сиси на Херв се жали чрез телефона, че ѝ е писнало от тези силни послови. Все пак, решена е, че ще остане будна за всеки случай във връзка с Жереми. Той разговаря с Аелита и решава да отиде във фабриката, за да работи по програмата. Той излиза от стаята си, но се натъква на газа на Ксана. За малко се удуши и успя да блокира газа зад вратата. Опитвайки се да вдиша, Джим идва и казва му, че не трябва да си измисли извинение. Не му вярва, намира само бъркотия зад вратата. Джим връща Жереми в стаята. Обажда се на Аелита, която е усетила пулсации.

На следващата сутрин, газът се скита през вентилационните системи. Жереми стига до фабриката и съзнава, че газът е отровен и че може да доведе до смърт поради по-дълга инхалация. Джим схваща, че Жереми няма, докато Сиси се събужда; стаята ѝ е пълна с газа на Ксана. Крещи и бяга, Джим окончателно вижда газа и бяга с нея. Жереми локализира кулата в горския сектор, но на Аелита е нужна помощ. Од и Юми пристигат и биват виртуализирани в Лиоко.

Достъпен е и Улрих. Той отива до академията, предотвратявайки себе си да вдиша газа. В килера, Сиси казва на Джим, че е останала само надявайки се, че ще съзнае какво скриват Воините на Лиоко. Намалява им въздухът. Юми е девиртуализирана в Лиоко, докато Од и Аелита стигат до кулата. Улрих стига до килера и въвличат го. В Лиоко, Од се бори с канкрелат и Аелита влиза в кулата през дървените платформи. Кулата е деактивирана баш когато всички в килера изгубиха съзнание. Жереми стартира връщане в миналото.

Жереми и Улрих пак правят графити. Сега Жереми казва, че иска да остане, до колкото Аелита е виртуална. Сега графитът представлява лика на Джим, представен като крал. Улрих не замина, искайки и той да бъде наказан.

Любопитни факти[]

  • Това е първият епизод, в който Юми е употребила телекинезата.
  • Това е първият епизод, в който Юми е виртуализирана в сезон 1.

Галерия[]

Advertisement