Код Лиоко Уики
Advertisement
Атаката на зомбитата
Lyoko40
Дата на излъчване (Франция) 23 ноември 2005 г.
Дата на излъчване (САЩ) 4 октомври 2005 г.
Оригинално име Contagion
Английско заглавие Attack of the Zombies
Сезон 2
Епизод в сезона 14
Епизод в сериала 40
Списък с епизоди
предишен
Неподходящо поведение
следващ
Ултиматум

Атаката на зомбитата е четиринадесетият епизод от втория сезон и четиридесетият епизод от сериала Код Лиоко.

Описание[]

Епизодът започва с преглед на пустинния сектор, представляващ активирана кула. В стаята на Од и Улрих, Киви лежи на леглото. След това от лампата изтече спектър на Ксана. Киви започва да ръмжи на призрака. След това се чува лаят на Киви в коридора няколко пъти.

Групата разговаря за тест по италиански език. Жереми казва, че не е „могъл да връзва нито две думи“, а Од казва на Жереми, че „няма представа за италиански“ на италианския език. След това Мили и Тамия следват Сиси искайки да я интервюират, но тя, изнервена, подиграва им се и си тръгва. Тая вечер всички от групата освен Юми са в трапезарията. В същото време, Тамия и Мили, разхождайки се до душовете, намират Киви, който стоеше в коридора. Когато Тамия обаче се опита Киви да го отведе назад в стаята на Од, за да се избегне инцидент — а Мили влезе в стаята с душовете — Киви я ухапа. Мъти ѝ се в главата и става първото зомби в епизода. После напада Мили, но тя надви и бяга.

Тичайки в трапезарията, Мили крещи за помощ и нашите приятели питат се да ли това е маслото на Ксана и оказва се, че това е истина, когато суперскенерът регистрира активирана кула. Когато Улрих отиде със Сиси да потърси директора намериха Джим, който също е зомби, а както и повече ученици, които са станали зомбита чрез Киви! Неинфектираните се подслоняват в трапезарията, с изключение на Сиси, която бежи в парка на Академията Кадик и Улрих я следва. Уилям се опитва да позвъни на полицията през телефона, а Улрих предупреждава Юми.

Опитвайки се да побегнат от трапезарията, Жереми, Аелита и Од са предотвратени от страна на Уилям, който забранява на всеки да напусне сградата. След като се изправиха срещу няколко зомбита в парка, Улрих нареди Сиси да се върне в трапезарията, където ще бъде сигурна. В трапезарията появява се Киви и Од, неосъзнаващ онзи, което се е случило, бива ухапан и схваща какво се е случило, когато видя логото на Ксана в очите на кучето. Той започва да се трансформира пред другите ученици, които го извадиха от строя. Полицията е отишла в училището да изслуша портиера, Майкъл Руие, който казва, че не е видял нищо съмнително, а в момента, когато полицията си тръгва, зомбитата изненадват човека…

Без никакви опции, Жереми отдава на Уилям тайната за суперкомпютъра, Лиоко и Ксана и въпреки това, Уилям отказва да пусне Жереми и Аелита. Същевременно, Сиси и Улрих стигат във фабриката, докато зомбитата нападат и превръщат Уилям в един от тях. Взимайки това в предимство, Жереми и Аелита излизат от трапезарията през задната врата, докато Улрих остава, за да помогне на неинфектираните. Геният и розовокосата приятелка се срещат с Юми в парка, където повече зомбита и за в бъдеще се радват и достигат шахтата. Идвайки във фабриката, двете момичета са виртуализирани в пустинния сектор. Ксана, който постигна своята цел Аелита да се появи в Лиоко, праща група зомбита в фабрикта, които води Киви…

Загрижен заради идеята да се „зомбира“ преди задействането на връщането в миналото, Жереми нарежда на Юми и Аелита да побързат. Юми атакува три ръка, но канкрелат унищожава оверуинга. Край това, Ксана скрива кулата, като и нея и околния терен ги прави невидими. Аелита го открива с шестото си чувство, а Юми я пренася през дигиталната празнина с телекинезата си. На Земята, вратите се поддават и трапезарията е нападната, а преживяват само няколко ученици, Сиси и Улрих, формирайки огромна отбрана. Не обръщайки внимание на канкрелата, Юми е девиртуализирана и Аелита пада на невидимия под; трикът на Ксана сега е очевиден. Аелита стига до кулата, докато на Земята Жереми го ухапва Киви. Все пак, преди съвсем да се е зомбирал, Жереми стартира връщане в миналото.

Групата, връщайки се при момента под лъковете, твърдят че, спомняйки си отговорността на Уилям и нежността на Сиси към Мили, че никога не можеш наистина да знаеш нечия истинна личност.

Любопитни факти[]

  • Френското име на епизода е Contagion, което може да се преведе като Зараза.
  • Въпреки че е хронологично сместен след епизодите „Изкушение“ и „Неподходящо поведение“ епизодът е излъчен няколко седмици преди и двата (за излъчването в САЩ).

Галерия[]

Advertisement